Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TERMINAL DE PROTECTIE DAS DV1038


Detaliu pentru invitatia numarul 354475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 354475/04.10.2013
Denumire contract: TERMINAL DE PROTECTIE DAS DV1038
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372115082, Fax: +40 372871911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 372115082, fax: +40 372871911, persoana de contact: EDM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Parter, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 372115082, fax: +40 372871911, persoana de contact: Cosmin Dragomir
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TERMINAL DE PROTECTIE DAS DV1038
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie terminal de protectie DAS DV1038 (conform specificatiei tehnice si Caietului de sarcini).
II.1.6) CPV: 31221200-3 - Relee de uz general (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 758.18 - 199, 032.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3980, 64lei/1990, 32lei ptr.IMM;Valab: 90 zile si se va raporta la termenul limita de primire a of; Cursul de ref considerat pentru echivalenta gar depart depusa in alta moneda, va fi cel publicat de BNR in data publicarii anunt de part.Mod const: a)prin instrument de gar emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. Execut acestui instrument se va face: ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu contr. garantat; sau ?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cuprivire la culpa persoanei garantate;b) prin virament, (O.P.confirmat de banca)in contul EDM: pentru RON-RO33CITI0000000760023019 sau pentru euro RO11CITI0000000760023027, conturi deschise la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN SUC. ROMANIA;cod SWIFT: CITIROBU. Gar de part este irevocabila.Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. In cazul unei contestatii, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta lacontestatie, in masura in care renuntarea la contest nu este ca urmare a adoptarii de catre Aut Contr a masurilor de remediere necesare, AutContr va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. a).Garantia de participare va avea ca termen de valab 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Neprezentarea gara de part conduce la respingerea of, cf HG 925/2006, art. 33, alin.(3), lit.b).
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.;2.Valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent;3.Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/soc.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86alin. (2)?(4); b) Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicitarea ofertantului) care va constitui anexa la contractul subsecvent;4.Restituirea de buna executie se face cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(1). Se vor avea in vedere si prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, Formular F2.3. Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care aredrept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane caresunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Director General ? Giuseppe Fanizzi;Director Achizitii ? Trofin Cosmin;Presedinte comisie evaluare - Stefan Ciprian;Responsabil procedura - Cosmin Dragomir;Membru comisie evaluare - Grigoruta Camelia;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale -original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele/candidaturile.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catreorganele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul), Formular F2.5. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fievalabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Cerinta minima: se solicita dovada unei medii a cifrei de afaceri globale peultimii 3 ani cel putin egala cu 298.549, 08 lei fara TVA (149.274, 54 lei faraTVA - pentru IMM-uri).Ofertantii care vor transmite dovada mediei cifrei de afaceri in alta monedavor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR (pentrumoneda respectiva) pentru fiecare an.Documente de confirmare: - Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012. Se prezinta copiilerespectivelor documente.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in careacestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, dinmotive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf.art.185 alin.2 din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (perioadaraportata la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca afurnizat produse similare prin cel putin 1 contract max. 3 contracte acarui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 149.274, 54 lei fara TVAinsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sauclient beneficiar. Se solicita prezentarea de certificate/documente emise decatre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin.(1)lit.a) din OUG34/2006.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual (al monezii alese pentruraportare ) comunicat de BNR., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoarela situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuieprezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care ova realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sauprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici estedeclarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face inconformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociereprezentat la data depunerii ofertelor. In cazul in care ofertantul isidemonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta pers., atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajemnt ferm al pers. resp, prin careconfirma ca va pune la dispozitia ofert. aresurselor tehnice si profesionale invocate.Pers. care asigura sustinereafinanciara nu trebuie sa se afle in sit. Prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1)si d), Inf priv tertul sust, daca este cazul. Tertul sust va prez un angaj fermprin care confirma ca va pune la dispoz ofert.resfinanc invocate, in cazul in care ofert isi demonstr sit ec si financ invocandsustinerea acordata.Tertul sust va prez un angaj ferm prin care confirmafaptul ca va pune la dispoz ofertantului resurselor tehnice si profes invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capac tehnica si profes invocand sustinerea acordata.Tertul sust va prezcompletat: -Formularul F2.1. prin care va declara pe propria rasp ca nu seincadreaza in sit prevaz la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust vaprez completat -Formularul F2.2. prin care va declara pe propria rasp ca nuse incadr in sit prev la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Tertul sust va prezcompletat -Formularul F2.3. prin care va declara pe propria rasp ca nu seincadr in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardeleeuropene relevante -ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru furnizarea deproduse similare celor ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer