Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Terminale portabile (tip Tablet PC Android 7?)


Detaliu pentru invitatia numarul 353560
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Numar invitatie: 353560/09.09.2013
Denumire contract: Terminale portabile (tip Tablet PC Android 7?)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Persoana de contact: Adina Alexe, Tel. +40 0212065443, Email: [email protected], Fax: +40 0372871911
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Persoana de contact: Adina Alexe, Tel. +40 0212065443, Email: [email protected], Fax: +40 0372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Terminale portabile (tip Tablet PC Android 7?)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de Terminale portabile de tip Tablet PC Android 7?
II.1.6) CPV: 30213200-7 - Tablet PC (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 437, 500 - 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum: 11.000, 00 lei/5.500, 00 lei - IMM. Cursul RON/VALUTA la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR din data de 12.08.2013.2. Perioada valabilitate: cel putin 90 zile si curge de la termenul limita de primire a ofertelor.3. Mod de constituire: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original; se va prezenta in limba romana, pana la data si ora deschiderii ofertelor, si trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: ? conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau? neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;SAUb) prin depunerea unui ordin de plata, pana la data si ora deschiderii ofertelor, cu conditia confirmarii de catre banca (semnat si stampilat de catre banca), in contul ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank Romania.4. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea ca IMM (daca este cazul), care va respecta formularistica din Legea 346/2004, actualizata la data prezentei si va fi prezentata in original.5. Neprezentarea garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art. 33 alin. 3 lit. b din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6. In conformitate cu art. 278 indice 1 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.330, 00 lei, fara TVA, calculata conform lit. b.7. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in conformitate cu art. 87 alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
1. Cuantum: 10% (5% pentru IMM-uri) din val. fiecarui contract subsecvent, fara TVA.2. Perioada pt. care se constituie: durata derularii contractului.3. Mod de constit: Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf. HGR 925/2006 art.86 alin.(2)?(4) care se va depune la AC in 15 zile de la intrarea in vigoare a contractului. Avand in vedere faptul ca AC este o soc.com. cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011.4. Garantia se va intocmi in LEI (fara TVA).5. Achizitorul are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data finalizarii obligatiilor asumate prin contract, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F 2.1- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F 2.2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular F 2.3. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Giuseppe Fanizzi;Director Achizitii ? Trofin Cosmin;Director Dezvoltare Retea - Pascu AdrianPresedinte comisie evaluare - Adina Alexe;Membru comisie evaluare - Ana Ivanescu;Membru comisie evaluare - Anca Ivanica;Membru rezerva comisie evaluare - Adriana Baican- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F 2.4, - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Se vor prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Observatie: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerinta nr. 1a) Pentru persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale ofertant. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, inmasura in care informatiile respective sunt disponibile, trebuie sa fie de celputin 875.000 lei fara TVA, respectiv de 437.500 lei fara TVA pentru IMM.Se lasa la latitudinea operatorului economicalegerea documentelor care vor fi prezentate in sustinerea indepliniriicerintei de calificare mai sus mentinate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (perioadaraportata la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca afurnizat produse similare prin cel putin 1 contract max. 3 contracte acarui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 437.000, 00lei fara TVA(aprox. val.estimata a celui mare contract subsecvent) insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sauclient beneficiar. Se solicita prezentarea de certificate/documente emise decatre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin.(1)lit.a) din OUG34/2006. Conversia valorilor se va face la cursul mediuanual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1Euro=4.2099 Lei 2011 ?1Euro=4.2379 Lei 2012 - 1Euro=4.4560 Lei 2013 - 1Euro=4.3820 Lei., Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnicde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Informatii privind asociatii, daca este cazul.In cazul asocierii, criteriile de calificare referitoare la situatia personala aofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate defiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnicasi/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor asocierii.In cazul in care o asociere de operatori economicieste declarata castigatoare, relatia contractuala va fi intre autoritateacontractanta si liderul asocierii declarat, inclusiv facturarea., Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator vaprezenta un angajament ferm prin care confirma ca va pune la dispozitiaofertantului resursele financiare invocate, in cazul in care ofertantul isidemonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinereaacordata. Tertul sustinator va prezenta un angajament ferm prin careconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice siprofesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta completatFormularul F2.1. prin care va declara pe propria raspundere ca nu seincadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Tertul sustinator vaprezenta completat Formularul F2.2. prin care va declara pe propriaraspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG 34/2006. Tertul sustinator vaprezenta completat Formularul F2.3. prin care va declara pe propriaraspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69 ind 1 dinO.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer