Achizitie publica - Tevi de otel
Detaliu pentru invitatia numarul 340821
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340821/10.12.2012
Denumire contract: Tevi de otel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialElectrocentrale Bucuresti S.A.Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 214079973, Fax: +40 213166590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200, persoana de contact: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon: +40 241585300, fax: +40 241511200.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tevi de otel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este: achizitie de Tevide otel pentru termoficare utilizandu-se la conductele de transport ale fluidelor (apa fierbinte ? abur) din instalatiile energetice ale Sucursalei Electrocentrale Constanta, precum si din reteaua de termoficare a municipiului Constanta.
II.1.6) CPV: 44163140-3 - Conducte de aburi si apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 200 lei (echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Dovada constituirii se prezinta cel tarziu odata cu deschiderea ofertei. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin 1) si 3)din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180);Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(Formular 5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular art. 691).Persoanele cu functie de decizie din cadrul Sucursalei Electrocentrale Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director - Doru Oslobeanu, Director Economic - Violeta Geoge, Director Tehnic - Dumitru Tamas, Director Adj. Reparatii -Vicentiu Bratu, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Sef Birou Aprovizionare ? Eugen Onica, Responsabil Contract din cadrul Biroului Achizitii ? Camelia Puchianu. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani, conform Formularului B2 (Fisa de informatii generale) Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifrei de afaceri anuale va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii S.E. Constanta, tel. +40 241585300 int. 368, 268, 359 sau fax. +40 241511200
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 14:50