Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tevi din otel laminate si tevi pentru instalatii


Detaliu pentru invitatia numarul 332626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APATERM S.A.GALATI
Numar invitatie: 332626/30.07.2012
Denumire contract: Tevi din otel laminate si tevi pentru instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPATERM S.A.GALATICod fiscal: RO 10871486, Adresa: str. Crizantemelor, nr. 6, Galati, Telefon: +40 236473100, Fax: +40 236465550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SC APATERM SA, Str.Crizantemelor, nr.6, Galati, Romania, cod postal: 800351, telefon: +40 236473100, fax: +40 236465550, persoana de contact: Daniel Dragan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice, SC APATERM SA, Str.Crizantemelor, nr.6, Galati, Romania, cod postal: 800351
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tevi din otel laminate si tevi pentru instalatii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Tevi otel fara sudura, laminate la cald si/sau trase la rece, clasa A de executie si Tevi pentru instalatii negre si zincate.
II.1.6) CPV: 44162200-5 - Conducte de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 337, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv: 3.378, 20 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitatea ofertei respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: -Ordin de Plata in cont sau fila CEC vizata de Banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO 80 RNCB 0141 0328 8579 0001 deschis la sucursala BCR Galati;
-scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante model Formular nr.2;
-achitarea sumei la casieria autoritatii contractante;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% respectiv 1.689, 10 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original model Formular nr.3. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a, c1, d, e din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertantii care figureaza cu datorii catre bugetul local si/sau catre bugetul de stat consolidat.Se va completa si prezenta in original model Formular nr.4. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta.Se va completa si prezenta in original model Formular nr.5.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul nr.6 completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic.In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 ? Formular nr.7 Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Administrator Special - ing.Adriana StratulatDirector Economic Comercial - ec.Geta LangaDirector Productie - ing.Mircea IspasComisia de Evaluare: Presedinte-coordonator.Daniel DraganMembru-cons.jr.Dana ZahariaMembru-ing.David IftodeMembru-tehn.Gabriela NicolauMembru-ing.Daniel CiuhuranuMembru de rezerva-analist cump.Roland Molnar -Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va depune documentul solicitat in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Persoane fizice/juridice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se va depune documentul solicitat in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP adresa www.e-licitatie.ro, adresa internet (URL) a autoritatii contractante www.apatermgl.ro, gratuit de la sediul SC APATERM SA Galati str.Crizantemelor nr.6 Serviciul Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer