Achizitie publica - Tevi fara sudura din otel inoxidabil
Detaliu pentru invitatia numarul 349827
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349827/03.07.2013
Denumire contract: Tevi fara sudura din otel inoxidabil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROSERV PORTILE DE FIER S.A.Cod fiscal: RO 14936693, Adresa: Str. Aurelian nr 27, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252342068, Fax: +40 252342066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Aurelian nr 27, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: Ro-220112, telefon: +40 252310754, fax: +40 252310753, persoana de contact: HIDROSERV PORTILE DE FIER SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aurelian nr 27, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: Ro-220112, Jud.Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tevi fara sudura din otel inoxidabil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Teava inox 48, 3x2 - 183 mTeava inox 60, 3x2 - 680 m
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 155 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantum: 3.200 lei sau echiv. in euro. Echivalenta pt. o garantie de participare (GP) depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b)Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.c)GP se poate constitui prin virament bancar in contulRO93BRDE260SV14856202600 BRD Dr. Tr. Severin, printr-un instrument de garantare, emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pt. perioada prev. la pct. a, resp. b, sau numerar la casieria unitatii.GP trebuie sa fie irevocabila in cf. cu art. 86 alin. (2) din HG 925/2006.In cazul ofertantilor din categ. IMM-urilor, conf. art. 16 alin. 2din Legea 346/2004, GP se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind declarata castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
-in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantul contestatar pierde o parte din cuantumul GP, respectiv, suma de 1.601, 55 lei in conformitate cu art. 278^1 alin. (1), pct, b din OUG 34/2006.Neprezentarea GP in cuantumul si in una din formele acceptate conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.GP se va returna ofertantului in conf. cu art 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 5% din valoarea contractului, in lei fara TVA.b)In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, conform art. 16 alin. 2 din Legea 346/2004, garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul solicitat la pct. a).c)Garantia de buna executie se poate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
-daca partile convin, prin retineri succesive din facturile partiale, prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului(conf. art. 90 din HG 925/2006);
-depunerea la casieria autoritatii contactante a unor sume in numerar.d)Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii ultimului proces verbal de receptie a produselor, conf. art. 92 alin. (1) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind eligibilitateaSe va completa Declaratia privind eligibilitatea( Formular nr. 1). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat obligatoriu de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.II.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Documente obligatorii: -se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), si d) din OUG nr. 34/2006(Formular nr. 2). Daca este cazul, documentele solicitate vor fi completate de fiecare ofertant asociat si de tertul sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator in situatia prevazuta la la art. 181 lit. a), c1), si d) din OUG nr. 34/2006, determina excluderea din procedura de atribuire.-se va prezenta Certificatul de atestare fiscal, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, -se va prezenta Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.III: Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura( Formular nr. 3). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat sau subcontractant.IV.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se va completa Certificatul de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta ( Formular nr. 3).V.Declaratie privind neincadrarea art. 69^1 din OUG 34/2006. Se va completa Declaratia privind neincadrarea art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Formular nr. 4). Daca este cazul, documentul solicitat va fi completat si de fiecare ofertant asociat, subcontractant sau tert sustinator.Incadrarea Ofertantului/Ofertantului asociat/Subcontractantului/Tertului sustinator in situatiile prevazute de dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentruprocedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Petre CLEMENT ? DirectorPetre TRUSCA - Director adj. TehnicElena DASCALU ? Director adj. EconomicDoru ARGINTOIANU ? Director adj. ComercialAurel STAVARU ? Sef Serviciu Achizitii DepoziteVeronica MUTASCU ? Sef Birou TrezorerieDumitru MARCULESCU ? Consilier juridicMihai VLADESCU ? Sef Atelier SR PFIIon GIUROIU ? Serviciul Achizitii DepoziteMarius ROBU - Serviciul Achizitii DepoziteCristiana TURTUREAN - Consilier juridicDocumentele intocmite/emise de catre ofertant(respectiv formularele) cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i), iar celelalte documente emise de alte autoritati pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Pentru persoanele juridice/fizice romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc. Ofertantul va trebui sa garanteze sub semnatura proprie ca datele prezentate in Certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul va trebui sa garanteze sub semnatura proprie ca datele prezentate in Certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Informatii privind asocierea A.Certificat ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 12:16