Achizitie publica - TEVI SI PIESE DE IMBINARE DIN POLIPROPILENA
Detaliu pentru invitatia numarul 341893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APASERV SATU MARE S.A.
Numar invitatie: 341893/18.01.2013
Denumire contract: TEVI SI PIESE DE IMBINARE DIN POLIPROPILENA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPASERV SATU MARE S.A.Cod fiscal: RO16844952, Adresa: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Telefon: +40 261706058, Fax: +40 261721056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon: +40 261706058, fax: +40 261721056, persoana de contact: Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, Str.Gara Ferastrau nr.9/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TEVI SI PIESE DE IMBINARE DIN POLIPROPILENA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tevi si piese de imbinare din polipropilenaIn Sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate caracteristicile tehnice si cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 291.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP = 180 RON. GP se va constitui in RON. Echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de dep a ofertelor cu 3 zile. Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. GP se va constitui cu : a) Virament bancar, sau printr-un instrum de garantare emis de o societ bancara, ori de asigurari, care se prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. GP treb sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschid ofertelor. In cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis de catre Liderul Asocierii in numele asocierii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM si doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cuantumului GP, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categ IMM (modelul de Declaratie se gaseste in Anexa 1 la Legea 346/2004). In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se incadreaza in mod individual in categoria IMM. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrument de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie pentru participare - Formularul nr.6. Contul in care se poate depune garantia de participare: Cod IBAN: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui in RON. Se va depune in original. Modul de constituire a garantiei de buna executie : In conformitate cu art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata de prestare a contractului.Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.9 din sectiunea III Formulare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta 2. Informatii generale despre ofertant. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III - Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta 3. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea III - Formulare.In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.4 din Sectiunea III - Formulare. Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele: a) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?; b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b). In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c^1) si d). In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , , conform cu originalul". Pentru operatorii economici straini ? Documente edificatoare - se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006. Declaratia se va depune in original si se va completa in conformitate cu Formularul nr.6 din Sectiunea III - Formulare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Sava Gheorghe, Salajan Monica, Szovati Stefan, Salajan Gheorghe, Suiugan Luminita, Valcu Mihaita, Bota Mariana, Iuoras Alexandru, Huber Iosif, Oroszi Ianos, Nemes Loredana. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1 : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC). Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sau documentul edificator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001, sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 17:25