Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tichete de parcare


Detaliu pentru invitatia numarul 322641
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Numar invitatie: 322641/23.03.2012
Denumire contract: Tichete de parcare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTICod fiscal: 4433872, Adresa: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213138170, Fax: 0213138170
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010941, telefon: +40 0213138170, fax: +40 0213138170, persoana de contact: Alecsandrescu Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Strazilor-Sala de de Consiliu, Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tichete de parcare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Tichete parcare
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1008 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data primirii ofertelor).Garantia de participare se va exprima in lei sau intr-o valuta liber convertibila si va fi constituita prin virament bancar (RO18TREZ7015006XXX000213 ? Trezoreria sector 1 ? Administratia Strazilor) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari -in original- in favoarea autoritatii contractante.Se poate utiliza si modelul indicat in Formularul 11 - scrisoare de garantie bancara- in favoarea autoritatii contractante.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara va fi constituita de oricare dintre asociati .Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile anterioare.Conform art.278¹lit.a)din OUG 34/2006 modificata, in cazul in care un operator economic formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus, suma de 1.008 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fiecarui contract subsecvent de achizitie publica de produse(fara TVA);Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1. Scrisoare de garantie bancara cf.art.90 din HG 925/2006.(Formularului 5 din Sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea- Formularul 12 A-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- Formularul 12 B- insotit de Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si/sau orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident: Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 C-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG34/2006- Formularul B-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta;subcontractantii/tertii sustinatori declarati vor prezenta acest formular; Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Director Adj.-Lazar Ecaterina-Director Adj.-Lungu Viorel-Sef Serv.Achizitii-Alecsandrescu Constantin-Sef Serv.Juridic-Contencios Tauzeanu Claudia;
-Sef Serv.FinanciarContabilitate Buget- Dana Rozsdas.Declaratii privind participare la procedura cu oferta independenta cf. Ordinului presed.ANRMAP nr.314/2010-Formularul A; Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert de pe langa TribunalulBucuresti sau Tribunalul teritorial, emis cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cerificata ?conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: - obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri;Persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a)Ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b)Ca inaintea incheierii acordului-cadru, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).In cazul agentilor economici (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi insotite de traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia ec. ?fin.Bilant contabil;Informatii privind cifra de afaceri-Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani ( 2008, 2009, 2010).Valorile vor fi exprimate si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Media cifreide afaceri globala pe ultimiiani trebuie sa fieminim 120.000 lei.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii pv.capacitatea tehnica-Lista principalelor livrari de aceasi natura efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara-Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani: -a unui contract cu obiect similar, contract a carui valoare sa fie de minim 60.000 lei, fara TVA.Este obligatorie prezentarea de copii de pe parti relevante ale contractului cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se atasaza: -Procese verbale de receptieRecomandare-Se va prezenta o recomandare pentru ctr. care va fi prezentat la cerinta minima referitoare la Experienta Similara.Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).Informatii privind asociatii (daca este cazul) Standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, valid la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atrib.este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer