Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TIFON MEDICAL


Detaliu pentru invitatia numarul 329053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTI
Numar invitatie: 329053/08.06.2012
Denumire contract: TIFON MEDICAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA MOINESTICod fiscal: 4278710, Adresa: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Telefon: 0234362520, Fax: 0234362698
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ZORILOR, NR.1, Moinesti, Romania, cod postal: 605400, telefon: +40 234362520, fax: +40 234362698, persoana de contact: OANA GAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Autoritate contractanta, Mun. Moinesti, str.ZORILOR, NR.1, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TIFON MEDICAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de Tifon medical, destinat utilizarii in spital. Conf. prevederilor art. 6 din H.G. nr. 925/2006, valoarea minima 210850leipana la 31, 12, 2012, valoarea maxima 298800lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 2% din valoarea estimata, total in valoare de 4.217RON.Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, valabila pentru o perioada de 90 de zile de la data limita a depunerii/primirii ofertelor.Va fi platita in contul de virament RO26TREZ0635006XXX001116, deschis la la Trez. Moinesti, cod fiscal 4278710 confirmat prin extras de cont sau alte modalitati de constituire acceptate: Instrument de garantare emis de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, pentru obiectivul : TIFON MEDICAL - COD CPV 33141114-2 la Spitalul Municipal de Urgenta Moinesti, str. Zorilor, nr.1, Mun. Moinesti, Jud. Bacau, pentru valoarea de4.217RON .In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa Formular 1 sau oricare alte modalitati ce respecta prevederile legale. Conform Art. 86 alin. (6) din HG 925/2006 ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?. In conformitate cu prev.art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantii au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie. Garantia de participare se va constitui numai in lei. In vederea respectarii prevederilor art.88, alin.2 din HGR 925 operatorii economici vor prezenta un document in care vor preciza contul IBAN? pentru restituirea garantiei de participare in timp optim.In conditiile in care ofertantul depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278' din OUG nr. 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare, conform art. 90 din HG 925/2006 inainte de data de incheere a contractului. Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art 181 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- se solicita Formularul nr. 3 completatCerinta nr. 2Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea Formularului nr. 4Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, implicate in procedura de achizitie, sunt: Managerul- Dr. Adrian Cotirlet, Directorul financiar contabil-Ec. Gaman Oana, Sef birou Achizitii-Ec. Leca Daniela, Jurist- Botezatu Maura, Farm.Tugulea Luminita.Completarea Formularului nr. 5Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea Formularului nr. 17 Cerinta nr. 1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Documente edificatoare care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Aviz de functionare emis de MSP pentru activitatea de comercializare a produselor solicitate (copie legalizata);
-Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 aniSe solicita: realizarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) CA = 2 x valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv minim 421.700lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei2011 ?1 Euro = 4, 2379 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniNota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare., Cerinta nr. 2Se prezinta cel putin un contract sau un nr. maxim de trei contracte (in copie), pentru produse similare, produse conform tabel din caiet de sarcini, (CAPITOLUL I, punctul1-Informatii generale ), valoarea unui contract trebuie sa fie de minim 210.850, 00 lei fara TVA. - Document constatator inital/final completat si semnat? pentru fiecare contract prezentat;, Cerinta nr. 3Prezentarea de mostre, se depun la sediul A.C. (secretariatul unitatii persoana responsabila ? Cojan Anca sau inlocuitor).Mostreletrebuie sa fie prezentate cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Mostrele trebuie sa fie conforme cu caracteristicile prezentate in Caietul de sarcini.Pentru a putea fi calculata greutatea corecta, g/m2, mostra va consta in prezentarea a unui mp de tifon (L*l=1mp), Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul de conducere, Cerinta nr. 5-Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42/EEC, sau echivalent, Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii, Pentru indeplinirea criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal ? prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire, insotita de o anexa cu mentiunea succinta si precisa a modului concret de indeplinire a cerintelor (inclusiv valori, cantitati).In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare la primirea unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer