Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tifon medical


Detaliu pentru invitatia numarul 346704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Numar invitatie: 346704/14.05.2013
Denumire contract: Tifon medical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"Cod fiscal: 4283538, Adresa: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4106910/118, Fax: 4111055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050659, telefon: +40 214106910, fax: +40 214111055, persoana de contact: GABRIEL CAPITANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tifon medical
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Tifon Medical conform descrierii din caietul de sarcinicantitatea minima - 60000 mlcantitatea maxima - 80000 ml
II.1.6) CPV: 33141114-2 - Tifon medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 - 168, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2520 lei.modul de constituire : conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. contul de garantii : RO83TREZ7055006XXX005779, trezoreria sector 5;perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data de echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
cuantum 5% din valoarea fara TVA. modalitatea de constituire cf. art. 89 alin.(2), art. 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare; completare formular 1.2. Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; completare formular 2.3. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta - Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010; completare formular 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatie prevazuta la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare; completare formular 4. Nota: Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul procedurii la data de 16.04.2013 :1. Manager - Prof. Dr. Armean Petru, 2.Director Financiar-Contabil - Ec. Vlad Stefan, 3.Director Medical - Conf. Dr. Jinga Viorel, 4. Cabinet Avocat Serban Aurelian, 5. Compartiment Achizitii - Ec. Capitanu Gabriel;6.Farmacist Sef - Farm. Babalac Gabriela, 7.Asist. Farmacie - Biclineru Erika, 8.Ionel Ileana Paula - Asist.Coordonator Spital, 5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentatul legal.6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - in original, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii plus anexa, Declaratie de conformitate emisa de producator, Notificare catre Ministerul Sanatatii pentru importul si comercializarea produselor specifice obiectului procedurii, conform Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale si Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de MS pentru producatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 -Informatii generale privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), Cerinta nr. 2 - Ultimul bilant contabil inregistrat vizat de organele de resortPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Documente de conformitate pentru produsele ofertate emise de catre organisme abilitate, eliberat in baza Directivei dispozitivelor medicale 93/42/CEE din care reiese conformitatea produselor., Cerinta nr. 2 - Capacitatea de a livra produse similare - Mostre de produs - se vor prezenta mostre pentru produsele ofertate, Cerinta nr. 3 - Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani - completare formular 5 1. Certificare privind implementarea unui sistem de management al calitatii pentru ofertant - ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer