Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office - 4 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 312351
Autoritate contractanta
Enel Energie
Cod de identificare fiscala: 22000460
Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti
Telefon: 0372115089
Fax: 0372871908
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office - 4 loturi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18332000-5 - Camasi (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie TINUTA DE LUCRU pentru personalul din BACK OFFICE SI FRONT OFFICE LOT 1: CAMASA DAMA/BARBATI LOT 2: VESTE MATERIAL TRICOTAT UNISEX LOT 3: CRAVATA LOT 4: ESARFA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.08.2011 17:08
Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul Achizitii, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1.Persoana contact: Simona Mihalcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1.Persoana contact: Simona Mihalcea.Participarea la procedura se va face pentru toate loturile.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 366, 828 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv. eligibilit., Decl.priv. neincadrarea in sit.prev.la art. 181si69 indice 1 din OUG 34/2006.Certif.de participare la licitatie cu of.indep.Certif. priv.plata taxe stat, locale.Certif.constat.emis de Of. reg.comertului.Informatii generale ofertant.Val.CA medie anuala>sau =cu val.estim.a loturilorx2 pt.intrep.mari, resp.: LOT1:563200 LEI, fara TVA, LOT2:119680, LOT3:19360, LOT4:31416 si>sau =cu val.estim.a loturilor pt.IMM, resp.LOT1:281600LEI, fara TVA, LOT2:59840LEI, fara TVA, LOT3:9680LEI, fara TVA, LOT4:15708LEI, fara TVA.Bilantul la 31.12.2010.Pt.fiec.LOT cate o lista cu produse similare furnizate in ultimii 3 ani care sa contina cel putin un contract cu min: LOT1:880buc, LOT2:176 buc, LOT3:61buc, LOT4:116buc sau cel mult 3 contracte care sa reprez.cel putin LOT1:1408 buc, LOT2:282buc, LOT3:97 buc, LOT4:185buc.Certificari de buna calitate emise de beneficiari.Decl.cu personalul.Decl.priv.mijl.de transport.Mostre.Certificate cf.ISO 9001:2008 sau echivalente
Doc.atrib.este atasata prezentei invitatii de participare la "Documentatie si clarificari". Gar.particip: Lot1:3000LEI/1500LEI IMM, Lot2:600LEI/300LEI IMM, Lot3:100LEI/50LEI IMM, Lot4:200 LEI/100LEI IMM
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer