Achizitie publica - Tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office - 4 loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 312351
Enel Energie
Cod de identificare fiscala: 22000460
Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Bucuresti
Telefon: 0372115089
Fax: 0372871908
Denumire invitatie: Tinuta de lucru pentru personalul din Back Office si Front Office - 4 loturi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18332000-5 - Camasi (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie TINUTA DE LUCRU pentru personalul din BACK OFFICE SI FRONT OFFICE LOT 1: CAMASA DAMA/BARBATI LOT 2: VESTE MATERIAL TRICOTAT UNISEX LOT 3: CRAVATA LOT 4: ESARFA
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 31.08.2011 17:08
Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul Achizitii, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1.Persoana contact: Simona Mihalcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii, Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1.Persoana contact: Simona Mihalcea.Participarea la procedura se va face pentru toate loturile.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 366, 828 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Doc.atrib.este atasata prezentei invitatii de participare la "Documentatie si clarificari". Gar.particip: Lot1:3000LEI/1500LEI IMM, Lot2:600LEI/300LEI IMM, Lot3:100LEI/50LEI IMM, Lot4:200 LEI/100LEI IMM