Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tiparire buletine de vot necesare pentru desfasurarea alegerilor parlamentare din 09 decembrie 2012.


Detaliu pentru invitatia numarul 338171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 338171/25.10.2012
Denumire contract: Tiparire buletine de vot necesare pentru desfasurarea alegerilor parlamentare din 09 decembrie 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Municipiului BucurestiCod fiscal: 4267125, Adresa: Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213158330, Fax: +40 213158330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparire buletine de vot necesare pentru desfasurarea alegerilor parlamentare din 09 decembrie 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea serviciilor de tiparire si livrare a unui numar de 4.943.074 buletine de vot necesare desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- obligatoriu se va posta in SEAP (scanat/a) si semnat/a electronic, in fisier separat, in format PDF, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat/a si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici in acelasi termen. (Formular nr.1)In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul Institutiei Prefectului Municipiului Bucuresti, CUI 4267125, RO74TREZ7055005XXX000171 deschis la Trezoreria Sectorului 5.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform legii 346/2004, garantia de participare va fi 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar suma se va vira in contul Institutiei Prefectului Municipiului Bucuresti, CUI 4267125, RO74TREZ7055005XXX000171 deschis la Trezoreria Sectorului 5.In cazul ofrtantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform legii 346/2004, garantia de buna executie va fi 50% din procentul precizat mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.2).Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. (Formular nr.3).Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie : Georgeta Gavrila- Prefect, Florela Antonela Ghita- Sef serviciu, Liliana Corina Ardeleanu- Sef serviciu; Membrii comisiei de evaluare: Petronel Eugen Dragomir- Consilier juridic, Florela Antonela Ghita-Sef serviciu, Liviu Eugen Crivei-Consilier, Mirela Niculae ?Consilier, Robert Cristian Dumitrache-Referent; Membru supleant: Andreea Vernescu- Consilier(Formular nr.4).Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.5).Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in SEAP: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etc.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contactuluiValoarea cifrei medii de afaceri, in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 400.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita dacaofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestarede servicii de tiparirefurnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare de 300.000 lei Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.), Cerinta nr. 2 ? Recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate pentru indeplinirea cerinteiprivind experienta similara., Cerinta nr. 3 ? Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivelemedii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine cel putin o masina de tiparit adecvata tipului de hartie pusa la dispozitie de autoritatea contractanta( se va specifica in oferta sa tehnica tipul de hartie pe care il alege operatorul economic, pentruindeplinirea contractului, din tipurile enumerate in caietul de sarcini) iar celelalte utilaje sa fie specificeactivitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii., Cerinta nr. 5 - Spatiul necesar depozitarii hartiei si a buletinelor de vot tiparite pe care PRESTATORUL trebuie sa-l deina este de minimum 200 mp, la sediul unde desfasoara activitatea necesara indeplinirii contractului. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer