Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 2710 19 49 | 27101961 | 271809 | 27220 | 2735 | 27372 | 276732 | 27753 | 27755 | 27756 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tiparire de materiale promotionale (brosuri, pliante, postere, bannere), aferente activitatilor din proiectul ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES).


Detaliu pentru invitatia numarul 340601
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 340601/05.12.2012
Denumire contract: Tiparire de materiale promotionale (brosuri, pliante, postere, bannere), aferente activitatilor din proiectul ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: Diana Ghetu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparire de materiale promotionale (brosuri, pliante, postere, bannere), aferente activitatilor din proiectul ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES).
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea de materiale promotionale, etichete autocolante, brosuri, postere, bannere, plianteinclusivservicii de designpentru postere, pliante, brosuri, aferenta activitatilor proiectului ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES).
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 909.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1 400, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de B.N.R. la din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;Autoritatea contractanta(AC)poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.Garantia de participare se poate constitui prin: virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular si se va depune in original, prin posta la sediul Autoritatii contractante sau direct la registratura acesteia (Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, Registratura, camera 4), pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/ tertul sustinator.-Cazierul judiciarpentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/ tertul sustinator.-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;
-Formularul nr. 5-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Presedinte ? Vasile Mustatea; Vicepresedinte - Dumitru Gavrila;Vicepresedinte - Marciu Ovidiu Cristian Dan;Secretar al judetului ? Dinu Florian; Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina; Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia; Director adjunct Cristian Tone; Sef Seviciu, Serv. buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina; Consilier Compartimentul tehnic - Peicea Monica; Consilieri judeteni: TeodorescuViorel, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, MateiDumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, ChiranAlin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Ciobanu Liliana, Cuc Alexandru, Mardare Stelian, Palalau Stelian, Buga Adriana, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente).Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.-documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducereaautorizata a acestora, in limba romana. In acestscop, ofertantul/ofertantii asociati va prezenta/vor prezenta: Persoane juridice romane: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea.Persoane juridice straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania(daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Nota: - documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin: 140 000, 00lei., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare(extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin unu sau maxim 2 contracte/documente/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare cu cel care face obiectul achizitiei, in valoarede cel putin 70.000 lei, fara T.V.A.Se vor prezenta: documente/contracte/procese verbale de receptie/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor deconducere in ultimii 3 ani;Informatii privind partea din contract pe careoperatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, daca este cazul;Informatii privind asocierea, daca este cazul. Implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate, care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (se vor accepta si certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Program Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer