Achizitie publica - Tiparire si livrare bilete de transport, bilete contraventionale, tichete, abonamente, legitimatii-abonament si legitimatii de calatorie-elevi
Detaliu pentru invitatia numarul 346238
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346238/07.05.2013
Denumire contract: Tiparire si livrare bilete de transport, bilete contraventionale, tichete, abonamente, legitimatii-abonament si legitimatii de calatorie-elevi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIAAUTONOMA DE TRANSPORT BRASOVCod fiscal: RO 1102556, Adresa: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Telefon: 0368/401259, Fax: 0368/401259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. HARMANULUI NR. 49, Brasov, Romania, cod postal: 500250, telefon: +40 368/401259, fax: +40 368/401259, persoana de contact: CAMELIA SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str. Harmanului nr.49, etaj 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparire si livrare bilete de transport, bilete contraventionale, tichete, abonamente, legitimatii-abonament si legitimatii de calatorie-elevi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de bilete de transport, bilete contraventionale, tichete, abonamente, legitimatii-abonament si legitimatii de calatorie elevi pentru o perioada de 1 an.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 282.73 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 1.489, 24 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Mod de constituire: in conf cu prev art 86 alin (1) si (3) din HG nr 925/2006.Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prev la art 87 alin (1) din HG 925/2006.Se vor respecta si prev legale conf art 278^1 din OUG 34/2006, in cuantum de 992, 83 lei.Data la care se determina echivalenta leu/euro este cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA.Mod de constituire: -printr-un instrument emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor, conform prev HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea: completare si prezentare Formular A.-declaratie privind neincadrarea in prev art 181 din OUG 34/2006: completare si prezentare Formular B-declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG 34/2006: completare si prezentare Formular B2. Persoanele ce sunt membrii ai organelor decizionale si au legatura cu procedura de atribuire sunt: ing Pulpea Augustin-director general, ec Florea Cristinel - director economic, ing c Marin Costinel - director tehnic, ing c Spinean Nicolae -director exploatare. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire: ing c Marin Costinel -director tehnic, ec Florea Cristinel-director economic, ing Teodorescu Constantin-sef serv aprovizionare, ing Florea Nicoleta-sef comp decontari, ing Voicu Liviu-sef comp achizitii, cons jur Sandu Camelia-comp achizitii, ec Gliga Daniela-comp achizitii, ing Cenan Mircea-sef serv tehnic, ec Gadea Angelica-sef birou financiar, ing Nitu Dan -serv aprovizionare, ing Bocarnea Ovidiu-sef birou control, ing Stan Mihai -comp achizitii, jur Corfariu Corina-comp achizitii, ec Ghurutan Ilona-birou financiar-certificat de participare ofertanti: completare si prezentare Formular 1-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul pers jur din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat de atestare fiscala pt pers jur din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -certificat constatator eliberat de ORC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Cerinta minima de calificare: operatorul economic sa faca dovada ca a realizat in ultimii 3 ani, o cifra de afaceri de cel putin 99.000 lei, nivelul fiind stabilit in raport cu valoarea estimata a contractului.-situatiile financiare intocmite pt semestrul I al anului 2012, vizate si inregistrate la unitatile teritoriale ale MEF. Este permisa si prezentarea bilantului contabil aferent anului 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -fisa de informatii privind experienta similara-lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani-cate un exemplar tiparit din fiecare produs in vederea verificarii conformitatii ofertei cu cerintele din CS-o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii-informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii -certificare pentru calitate ISO 9001 "sau echivalent"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 10:30