Achizitie publica - Tiparire suporturi de curs
Detaliu pentru invitatia numarul 335244
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335244/12.09.2012
Denumire contract: Tiparire suporturi de curs
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Roman pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului din Transporturi NavaleCod fiscal: 15566688, Adresa: Str. Pescarilor nr. 69 A, Constanta, Telefon: +40 241639595, Fax: +40 241631415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, sector 2, cod 020976, Bucuresti(Ofertele se depun in format electronic in SEAP: www.e-licitatie.ro), Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213052831, fax: +40 213032937, persoana de contact: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparire suporturi de curs
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tiparirea a 107.260 bucati suporturi curs cu specificatiile prevazute in Caietul de sarcini ?i livrarea la sediile CERONAV
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2900 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO84 TREZ 2315 025X XX00 0540 deschis la Trezoreria mun. Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul Anexa 7.Dovada constituirii garantiei de participare se transmite in SEAP sub forma scanata.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unui instrument de garantare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor indicata in invitatia de participare publicata in SEAP.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2aDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul Anexa 2bCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie lizibila cu mentiunea ? conforma cu originalul?.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent ? Formularul Anexa 2dDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Formularul Anexa 2cPersoanele cu functie de decizie din cadrul CERONAV in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Director General: Ovidiu Sorin Cupsa- Director Comercial: Dan Pisica-Musat- Director Economic: Claudia Gheorghe- Sef birou juridic: Eugen Radu- Sef serviciu programare: Angelica Gerosanu- Sef birou achizitii: Cornelia Nistor- Membrii comisiei de evaluare: Cornelia Nistor, Angelica Gerosanu, Gabriela Cristian. Membri de rezerva: Oana Simion, Luminita Popa.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 precum si in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? va fi depusa atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator.Persoanele juridice straine vor prezenta documente considerate edificatoare din punctul de vedere al incadrarii in situatiile prevazute la art 180 si 181 din O.U.G. nr.34/ 2006, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este rezident, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, din care sa reiasa obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Ofertantii vor prezenta cel putin un contract (sau parti relevante dincontract), din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani, a prestat servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoarea de 140.000 lei. Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel mult 3 (trei) contracte.Ofertantii vor prezenta cel putin o recomandare din partea beneficiarilor/ clientilor., PersonalInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.? Declaratie pe proprie raspundere privind resursele umanePentru indeplinirea contractului, ofertantul trebuie sa asigure cel putin: - un inginer cu experienta in serviciii de tiparire care sa urmareasca procesul de productie-doi tipografi cu experienta in domeniu- patru persoane cu experienta in legatorie-finisare.Pentru personalul ce concura la realizarea contractului se vor prezenta copii dupa actele de calificare/specializare semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si CV-uri semnate de titular., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? Formular - Anexa 5Ofertantii trebuie sa aiba in dotare cel putin: - masina de tiparit offset cu doua grupuri de imprimare alb/negru si policromie, cu posibilitatea de imprimare fata /fata, fata/verso;
- masina de tipar digital policromie pentru a raspunde la solicitari in termen scurt;
- masina de adunat si capsat brosuri Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectivSR EN ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)- http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 09:31