Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tiparirea buletinelor de vot ce vor fi utilizate la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.


Detaliu pentru invitatia numarul 336704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI DOLJ
Numar invitatie: 336704/04.10.2012
Denumire contract: Tiparireabuletinelor de vot ce vor fi utilizate la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETULUI DOLJCod fiscal: 4332118, Adresa: STR.UNIRII NR.19, CRAIOVA, Craiova, Telefon: 0251/414424, Fax: 0251/411210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.UNIRII NR.19, CRAIOVA, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251414424, fax: +40 251411210, persoana de contact: MIHAI MARGHIOALA DRAGOMIR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Craiova, Institutia Prefectului Judetul Dolj, Strada Unirii nr.19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparireabuletinelor de vot ce vor fi utilizate la alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de tiparire a doua modele de buletine de vot (pentru alegerea Camerei Deputatilor si Senatului din anul 2012) in numar aproximativ de 655.600 bucati A4 pentru fiecare model, necesare pentru alegerile pentru Camera Deputatilor si Senat din 9 decembrie 2012.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 281.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? cuantum 4.400 lei, valabila 60 zile de la data limita de primire a ofertelor (egala cu perioada lor de valabilitate);Garantia de participare se constituie atat in conformitate cu art.86 alin.(1) din H.G.nr. 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, cat si cu numerar depus la casieria Institutia Prefectului ? judetul Dolj. Cont RO63TREZ29123510171XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006)Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Formular C12) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Nr.34/2006 Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Formular C2- In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare candidat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- In cazul depunerii unei oferte individuale / comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia dea demonstra indeplinirea cerintei cu mentiunea ca tertul/tertii care asigura sustinerea financiara si/sau tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a), lit. c^1 si lit. d).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.- Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Costea Elena - prefectCiobotea Ionel ? subprefectMirea Marian ? Sef serviciu JuridicPetre Ionela - Coordonator compartiment Financiar Contabilitate si Achizitii PubliceComisia de evaluare: Mirea Marian, Predatu Elena, Marinescu Alina, Vancea Daniela, Gheorghe Iulia , Marghioala Mihai, Militaru Cristina, Mitre Monica- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri alebugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administratie Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice; certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Certificatul constatator in original/ copie legalizata va fi solicitat de Autoritatea contractanta ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico/ financiara.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani - Formularul C.3Cerinta minima: Cifra de afaceri medii anuale globale pe ultimii 3 ani va avea o valoare minima impusa de 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/Fise de informatii experienta similara pentru contractele mentionate ca experienta similara, insotite de copii ale contractelor, parti relevante ale contractelor, recomandari avizate de beneficiari, procese verbale de receptie cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, ofertantul va prezenta paginile de contract din care sa rezulte partile contractuale, obiectul contractului, cantitati fizice, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Ofertantul va completa o lista a principalelor prestari de servicii similare, respectiv de servicii tipografice, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani. Prin servicii duse la sfarsit se intelege: servicii receptionate partial /servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), Ofertantul trebuie sa prezinte unul sau mai multe contracte de serviciitipografice, prestate in ultimii trei ani , a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 220.000 lei, fara TVA., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate, leasing, contract/precontract de inchiriere, etc. a unei masini rotative de ziar pentru tiparit. Se va permite si prezentarea unui angajament.Prestatorul trebuie sa dispuna de echipamente, spatii de depozitare corespunzatoare pentru manevrarea hartiei si a buletinelor de vot si sistem de supraveghere video pentru toate spatiile folosite in procesul de imprimare si depozitare., Lista cu personalul tehnic de specialitate angajat, contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului. Se va permite si prezentarea unui angajament.In cazul ofertantului declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008- sau certificate echivalente in termene de valabilitate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral din SEAP, siteul institutiei: www.prefecturadolj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer