Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tiparirea buletinelor de vot la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012, in judetul Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 323820
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BOTOSANI
Numar invitatie: 323820/10.04.2012
Denumire contract: Tiparirea buletinelor de vot la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012, in judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI - JUDETUL BOTOSANICod fiscal: 3372696, Adresa: Municipiul Botosani, str. Piata Revolutiei nr. 1-3, Botosani, Telefon: 0231/512212, Fax: 0231/512116
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Botosani, str. Piata Revolutiei nr. 1-3, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231512212, fax: +40 231512116, persoana de contact: Anca Ciobanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutia Prefectului - Judetul Botosani, Municipiul Botosani, str. Piata Revolutiei nr.1-3, cod postal 710236, etaj 2, cam. 222
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparirea buletinelor de vot la alegerile pentru autoritatile administratiei publice locale din anul 2012, in judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transportul hartiei necesare de la ANRS, depozitarea hartiei inainte de tiparire, apoi taiere, faltuire, capsare, ambalare si depozitare a buletinelor de vot dupa tiparire, pana la preluarea lor de catre Institutia Prefectului ? Judetul Botosani si transportul la circumscriptiile si sectiile de votare.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va prezentata in original si se va constitui conform art.86 alin 1 din HG 925/2006 (Formularul 3). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare: 4780 lei. Garantia de participare se poate constitui prin: a) scrisoare de garantie bancara, se prezinta in original, emisa de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din strainatate cu filiala in Romania, in favoarea autoritatii contractante - se va utiliza formularul 3;b) ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante nr. RO02TREZ1165005XXX002677 deschis la Trezoreria Municipiului Botosani;c) in numerar, la casieria autoritatii contractante.-garantia de participare se restituie dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta au fost desemnata castigatoare, in urma unei solicitari scrise, adresata autoritatii contractante, in care se va mentiona contul si banca unde se va vira aceasta suma, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925 / 2009 - actualizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu Art. 87. din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de2390 Lei, in conformitate cu Art. 278^1 OUG 34/2006, alin (1).b) cu modificarile si completarile ulterioare.Neprezentarea dovezii privind garantia de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aceasta devenind anexa la contract, in cuantum de 5% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.), emisa in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data intrarii in vigoare a contractului.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie aferenta contractului, la solicitarea scrisa, in cel mult 14 zile de la plata facturii finale si indeplinirea obligatiilor asumate de catre Prestator daca nu s-au ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.1 din H.G. nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va depasi cu 14 zile data limita la care contractul inceteaza sa mai produca efecte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul2. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazulii )Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?- pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, - in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Mod de dovedire: -Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a) Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de 5 zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe o perioada de pana la 30 de zile de la data emiterii. In cazul persoanelor fizice, perioada in care poate fi utilizat este de pana la 90 de zile de la data emiterii. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?.b) Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local la data depunerii ofertelor. ?Certificatul de atestare fiscala se emite in termen de cel mult doua zile lucratoare de la data depunerii cererii de catre contribuabil si poate fi utilizat de contribuabil pe toata perioada lunii in care se emite. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5.- Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta : Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Cazier juridic-echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale. Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata(amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.3.Mod de participare cu oferta independenta - Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta4.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazulPersoanele cu functii de conducere din cadrul autoritatii contractante si/sau care sunt implicate in procedura de achizitie publica, sunt: Cristian Constantin Roman, Moga Emil, David Salgau-Anitei, Munteanu Gheorghe, Ciobanu Anca. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul completat Pentru persoane juridice/fizice romane Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie ?conform cu originalul?) sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa presteze serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura. Cerinta nr. 1 Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care face obiectul principal al licitatiei. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator lucrarilor care fac obiectul principal al licitatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- Cerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte un numarmediu de salariati/colaboratori de minimum 10 persoane, avand in vedere complexitate contractului si atermenului scurt de indeplinire, Cerinta Nr. 2Lista a principalelor prestari de serviciisimilare efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere insotita de dovada ca detinein proprietate sau in chirie spatii adecvate de depozitare si manevrare a hartiei si a buletinelor de vot de cel putin 200 mp, Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari serviciiCerinta minima pentru selectie si calificare este ca, operatorul economic sa prezinte cel putin o masina pentru tiparire rotativa iar celelalte utilaje sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii., Informatii privind subcontractantii / asociatii / furnizoriiIn cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent , de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau international privind certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer