Achizitie publica - Tiparirea publicatiilor BNR
Detaliu pentru invitatia numarul 326218
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326218/10.05.2012
Denumire contract: Tiparirea publicatiilor BNR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str. Lipscani nr. 16, sector 3, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tiparirea publicatiilor BNR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achz serv de tiparire a pub BNR; cf Caietului de Sarcini val estim a ctr este de 204.000 lei in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima de 400.000 lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor servicii similare
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in valoare de 4.000 lei (913euro), se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut si pentru o perioada de 100 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Echivalenta leu - euro s-a facut la cursul 4, 3783din data de 16.03.2012In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1% din aceasta valoare.In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici in asociere, reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este valabila in conditiile in care fiecare operator economic face dovada incadrarii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 5 % din valoarea contractului.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificate de atestare ficala vor fi depuse in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentelor in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificat de participare la licitatii-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006-Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Nationale a Romaniei http: //www.bnr.ro.Vasile Ifrim - Director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - Director Adjunct, Directia AchizitiiMembrii Comisiei de evaluare: Presedinte: Florentina Ban - Expert, Directia AchizitiiMembri: Mihaela Nita - Referent de specialitate, Directia AchizitiiIleana Epure - Referent de specialitate, Directia AchizitiiMioara Ion - Expert, Directia Studii EconomiceCarolina Catrinel Oancea - Sef Serviciu, Directia Studii EconomiceInlocuitori: Dan Durleci - Sef Serviciu, Directia AchizitiiElena Ghiugan - Referent de specialitate, Directia AchizitiiCristiana Cretulescu - Rferent de specialitate, Directia AchizitiiVioleta Vlad - Expert, Directia Studii EconomiceSanda Olteanu - Referent, Directia Studii Economice Persoane juridice/fiziceromaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului Cerinta obligatorieCertificat constatator emis de ONRC eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul mentionat va fi solicitat, in etapa evaluarii, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestatii/beneficiari din ultimii 3 aniSe va prezenta lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) , indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul a prestat un contract de servicii in valoare de minimum 100.000 lei sau maximum trei contracte anterioare a caror suma cumulata sa fie de minim 200.000 lei.Pentru echivalenta se va utiliza cursul de schimb mediu anual comunicat de BNR. (http: //www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx, -Portofoliu de publicatii/tiparituri similare celor descrise la punctul B din caietul de sarcini-Lista cuprinzand titlurile/denumirile publicatiilor/tipariturilor prezentate in portofoliu; Se va completa Formularul F - Sectiunea FORMULARE-Scrisori de recomandare (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de beneficiari mentionati in Formularul E - Sectiunea FORMULARE.Portofoliu de publicatii/tiparituri similare celor descrise la punctul B din caietul de sarcini, si anume: a)lucrari ce contin textb)lucrari ce contin imaginic)lucrari tiparite in policromied)lucrari cusutee)lucrari brosatef)lucrari capsateg)lucrari ce contin coperti din urmatoarele tipuri: ?coperta carton lucios?coperta carton, folie mata?coperta carton lacuit mat?coperta hartie mata caserata pe carton de legatorie-Nu se accepta in portofoliu publicatii care prezinta defecte de tiparire sau de finisare, Daca este cazul se va completa Formularul G, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale Se va prezenta certificatulISO 9001, care atesta respectarea standardelor de calitate pentru servicii tipografice si conexein cadrul societatii care depune oferta sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si se va prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- nu vor fi luate in considerare firmele in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 12:03