Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Titlul procedurii: Achizitia si montajul echipamentelor in cadrul proiectului ?Implementarea unui sistem de supraveghere video urban? Autoritatea contractanta: Orasul Viseu de Sus


Detaliu pentru invitatia numarul 323826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL VISEU DE SUS
Numar invitatie: 323826/10.04.2012
Denumire contract: Titlul procedurii: Achizitia si montajul echipamentelor in cadrul proiectului ?Implementarea unui sistem de supraveghere video urban? Autoritatea contractanta: Orasul Viseu de Sus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VISEU DE SUSCod fiscal: 3627641, Adresa: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Telefon: 0262353488, 0262352880, Fax: 0262352990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr.19, Viseu de Sus, Maramures, Romania, cod postal: 435700, telefon: +40 262352880, fax: +40 262352990, persoana de contact: Adriana Andreica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada: 22 Decembrie, Nr. 19, Viseu de Sus, Maramures, cod postal: 435700, telefon: +40 262352880, fax: +40 262352990
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Titlul procedurii: Achizitia si montajul echipamentelor in cadrul proiectului ?Implementarea unui sistem de supraveghere video urban? Autoritatea contractanta: Orasul Viseu de Sus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia vizeaza instalatia aferenta Sistemului de supraveghere video urban, in conformitate cu cerintele prezentate in cadrul Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45222300-2 - Lucrari de constructii pentru instalatii de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 703, 422 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare10.000 Lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la data de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO78 TREZ 4412 1070 250X XXXX, Trezoreria Viseu de Sus; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In caz de virament bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare va fi executata partial, in conformitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006. Suma retinuta in favoarea AC in acest caz va fi de 4.483, 42 Lei. In caz de constituire a garantiei prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in confiormitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006 trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, pentru reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie conf. Formularului 6. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract-sau prin retineri succesive din platile intermediare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi in conf.cu Art.90 din H.G 925/2006, respectiv 1045/2011.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentiile sale contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate si de a solicita indeplinirea acestora.Restituirea garantiei se face conf. art.92 din HG 925/2006 actualizata .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau similar (pentru persoane juridice straine). In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexa la CertificatulConstatator / documentul similar pentru persoane juridice straine, Imputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante.Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/ subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor di.n Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 1 - Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind eligibilitatea conf Art. 180Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat) si (dupa caz) de tertul sustinator.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 2B ? Declaratie Conform Art 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata.Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat), subcontractorsi (dupa caz) de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Ciolpan, Primar;Adriana Andreica, Sef Birou Achizitii;Mihai Bocsok, Sef Serviciu Buget FinanteFormularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Acest documnt trebuie prezentat de catre ofertant (fiecare asociat in parte). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinatorCerinta 2 ? Calitatea de participant la procedura-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraAceasta va fi prezentata de catre ofertant (fiecare dintre asociati).Ofertantul va completa Formularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independentaAceast certificat va fi semnat de ofertant / fiecare dintre membrii asocierii.Cerinta 3 - Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si bugetul asigurarilor sociale-1. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006)b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006).2. Persoanele juridice straine vor prezentaOrice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Documentele de mai sus trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 4 - Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-1. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexa Imputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal desemnat in cadrul documentelor prezentate care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexa Imputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.3.ONG / Persoane juridice non-profitCertificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata, si anume: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta) si Imputernicire (dupa caz)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 5 - Cifra de afaceriCifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie sa fie in valoare de minim 703.422 Lei, reprezentand 100% din valoarea estimata a contractului.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei ? www.bnr.ro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune pentru indeplinirea contractului, Cerinta 6 - Experienta similaraOfertantul a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 lucrare care sa fi avut ca obiect executia de lucrari in vederea implementarii unui sistem de supraveghere video sau executia oricarei alte instalatii de securitate., Lista contractelor in derulare.Operatorii economici vor prezenta o lista cu informatii privind contractele in derulare Cerinta nr. 7 ? Stadard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalentOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (50 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1 = P financiar n = (pret minim/pret n) x 50
Numarul de specificatii tehnice suplimentare calitativ celor minime din Caietul de Sarcini, relevante si justificate din perspectiva exploatarii
50
Descriere: Specificatiile tehnice suplimentare sunt urmatoarele: termen de garantie, rezolutia camerei, compresia, zoom digital, nr.FPS la rezolutie maxima.Pentru fiecare specificatie tehnica suplimentara precizata, cel care ofera specificatia tehnica suplimentara cea mai buna va primi 10 puncte, pentru cei care ofera specificatii tehnice mai slabe se va acorda unpunctaj invers proportional in functiede punctajul obtinut de specificatia tehnica ceea mai buna. Se vor aduna punctele obtinute pentru fiecare specificatie tehnica suplimentara, iar cel care va avea punctajul cel mai mare, i se va acorda 50 puncte; iar pentru ceilalti se va aplica formula: Punctaj X =punctaj n pentru numar de SpecificatiiTehnice Suplimentare relevante / punctaj maximpentru nr. maxim Specificatii Tehnice Suplimentare relevante x 50 = X puncte.Cei care ofera specificatiile tehnice minimale prevazute in caietul de sarcini, nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer