Achizitie publica - Toalete ecologice-Folie igienica de unica folosinta pentru dispozitivele de toaleta igienica cu actionare mecanica
Detaliu pentru invitatia numarul 342846
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342846/19.02.2013
Denumire contract: Toalete ecologice-Folie igienica de unica folosinta pentru dispozitivele de toaleta igienica cu actionare mecanica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Toalete ecologice-Folie igienica de unica folosinta pentru dispozitivele de toaleta igienica cu actionare mecanica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Folie igienica de unica folosinta in constructie tubulara Ø 107 mm
II.1.6) CPV: 33711640-5 - Articole de toaleta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.= 2400 LEI- data la care se va face echivalenta leu/valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor;valabilitate: 90 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Mod constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- formular11;Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO 09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei.Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata (valoarea retinuta conform art. 278^1 dinOUG 34/2006 = 1200 lei).Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie conform art.88 alin.4 din HG 925/2006, modificata.
Garantie de buna executie
GBE = 5 % din valoarea de atribuire a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale aferente lucrarilor executate, conform art.90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.-orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statuluidin cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006, modificata, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului(Nota: Acest document se solicita eventualilor subcontractanti)Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : ? Ioan Rusu Director General;
- Ilie Lata - Director General Adjunct;
- Mares Gabriela Elena -Sef Serviciu- Ioan Stefanescu -Director Economic;
- Marin Dumitru- Director Directia Buget Finante- Idu Olga-Director Directia Juridica;
- Ion Tataru -Director Departament Dezvoltare, - Adrian Comsa - Director Directia Pregatire Executie Lucrari, - Tudor Bouariu - Director Directia Achizitii Publice si Contractari, - Ioan Tomos ? Director Sucursala Medias- Laura Filipas- Sef Biroul Ofertare, - Mihaela Hentea ? Economist, - Medrea Florin ? Serviciul Aprovizionare, - Schmidt Claudia ? serviciul aprovizionare, - Petrariu Ioan- Sef Serviciu- Baciu Elena Marioara- Consilier Juridic- Goage Mihai - Consilier Juridic-Suciu Nicolae - Consilier Juridic, Formular 12 E.Documente care atesta ca operatorul economic este unitate protejata conform Legii nr.448/2006 (in acest sens se vor prezenta copii dupa autorizatia si Ordinul de Ministru, cat si documente angajati cu handicap). Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;In cazul ofertei comune: Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Declararea cifrei medii anuala de afaceri peultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati2.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate conf. art.188 lit.1 din OUG 34/2006, modificata.Se va prezenta monstre din fiecare produs ce face parte din setul de livrare(manusi de protectie din cauciuc, rola folie, 2 cuttere si o laveta de burete) ce vor ramane la dispozitia autoritatii contractante pana la finalizarea procedurii de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 09:06