Achizitie publica - TOCATOR DE CRENGI AUTOTRACTAT
Detaliu pentru invitatia numarul 333066
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333066/03.08.2012
Denumire contract: TOCATOR DE CRENGI AUTOTRACTAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local Baia Mare Serviciul Public Ambient UrbanCod fiscal: R13962147, Adresa: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Telefon: 0262225773, Fax: 0262226407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon: +40 262225773, fax: +40 262226407, persoana de contact: Krisch Iacob
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Serelor nr.2, Baia Mare, Romania, cod postal: 430233, telefon: +40 262225773, fax: +40 262226407
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TOCATOR DE CRENGI AUTOTRACTAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare si punere in functiune a unui tocator de crengi autotractat.
II.1.6) CPV: 16600000-1 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 3612, 90 lei.Pentru ofertantii IMM care invoca dreptul de reducere cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004, se solicita depunerea declaratiei pe proprie raspundere, in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la deschiderea ofertelor; sau unei sume in numerar. Codul IBAN autoritate contractanta: RO38 TREZ 4365 010X XX00 0175, Trezoreria Baia Mare.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- ofertantului i-a fost respinsa, de catre CNSC , contestatia depusa de acesta, in procedura in cauza. In acest caz, suma pretinsa de autoritatea contractanta este 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 din OUG Nr.34 / 2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din pretul contractului, exclusiv TVA. Pentru IMM cuantumul garantiei de buna executie este de 2, 5% din pretul contractului, exclusiv TVA. Se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin.(3) din HG 925/2006 modificat prin art. I din HG 1045/2011 in vigoare de la 27 octombrie 2011.In cazul contractului de furnizare, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaCerinta obligatorie : completarea Anexei nr.10A .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaCerinta obligatorie: completarea Anexei nr.10.BCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul general consolidat precum si la bugetul local (indiferent de cuantumul acestora).Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181lit.a), c)1 si d)din ordonanta se solicita a fi indeplinite de catre eventualii asociati si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.3.Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010. (Anexa nr. 65)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completarea Anexei nr.65 din Sectiunea FormularePrecizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 (evitare conflict de interese) (Anexa nr. 66)-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizari: a. Aceasta declaratie se solicita si eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt: Ghete Eleonora ? director executiv, Cozma Anisoara ? dierector executiv adjunct, Olteanu Tudor ? director adjunct, Consilieri locali: Belbe Marcel Iuliu, Bondici Marius Serban, Bota Calin, Buta Viorel, Cosma Radu, Gradinaru Gheorghe, Lazar Vasile, Manoliu Dacian, Mehes Adalbert, Micle Radu, Onet Vlad, Pop Marian Ovidiu, Pop Mariana, Pop Stefan, Parvu Ludovica, Selejan Dinuca, Sfarcus Vasile Doru, Stef Radu, Stefan Ovidiu, Vida Noemi, Virag Arpad.5.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Anexa nr. 67)Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Toate documentele solicitate pot fi in formele: original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e)- h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPrecizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 13:12