Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TONERE


Detaliu pentru invitatia numarul 341574
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 341574/07.01.2013
Denumire contract: TONERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: STR. REPUBLICII NR. 37, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII NR. 37, camera 46 Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Republicii nr.37 camera 33 Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TONERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: TONERE
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 748 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 3627.48 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie seconstituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limitade depunere a ofertei.Pentru plata prin numerar, aceasta se poate achita la casieria autoritatii contractante, intre orele 7.00-11.00.sau 12.00-15.00.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritateacontractanta este urmatorul: RO72TREZ0765006XXX009861 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208498, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data depunerii ofertelor in favoarea autoritatii contractante.Modalitati de retinere a garantiei departicipare: (in temeiul art. 87 alin.1)).a)in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Incazul in care operatorul economic beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, prezentand pana cel tarziu la data depunerii ofertei, ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de oreducere de 50% a garantiei de participare.Valoarea garantiei de participare care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa constestatia de catre CNSC, ca fiind nefondata, va fi calculata pentru fiecare lot in parte, conform art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului subsecvent. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesuluiverbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea prin care ofertantul face dovada ca nu se incadreaza la prevederile art.180 din OUG 34/2006.2. Declaratiecu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691*) din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager, Dr.Carp Gheorghe-Director financiar-Contabil, Ec. Maghiar Marcel-Sef SAPCA, Ec. Iurcov BogdanComisia de evaluare: -Ec. Iurcov Bogdan-Inf.Drambarean Emilia-Ec. Dragan Doru-Ing Marzac Marian Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (datele din ORC sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii.In cazul ofertantului clasat pe locul I dintre ofertele admisibile, care a prezentat Certificatul ORC in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea Certificatului ORC in original sau copie legalizata, pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani.Curs BNR: 31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei31.12.2011:1 euro = 4, 3197 leiNota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua inconsiderare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-ainceput activitatea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificat econform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer