Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tonere, cerneala si componentele cilindri, developere, capete de tiparire si unitati de imagine


Detaliu pentru invitatia numarul 331481
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 331481/11.07.2012
Denumire contract: Tonere, cerneala si componentele cilindri, developere, capete de tiparire si unitati de imagine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Romania, cod postal: 120260, telefon: +40 238414112, fax: +40 238725507, persoana de contact: Catalin Botezatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Romania, cod postal: 120260, telefon: +40 238414112, fax: +40 238725507, persoana de contact: Catalin Botezatu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tonere, cerneala si componentele cilindri, developere, capete de tiparire si unitati de imagine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizareproduse tonere, cerneala si componentele cilindri, developere, capete de tiparire si unitati de imagine
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 169, 638.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.545 lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Victor MOCANU ? Presedinte; Ionel SANDU? Sef serviciu deinformatica; Mihaela NITULESCU ? responsabil procedura Vicepresedinti: Emilian DRAGOI si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel-Paul BACIU, Mariana BARNA, Adrian BITA, Gheorghe BODEA, Adrian BURDUCEA, Gheorghe CIRLAN, Stefan DAVID, Dmitru DOBRICA, Bogdan Corin DUTA, Dumitru ENE, Liviu-Adrian ENESCU, Ioan FAIFER, Constantin GHINIOIU, Marcela GRIGORESCU, Alina ILIES, Stefan ISTRATE, Danut IVASCU, Ioan-Caton MATEESESCU, Liviu-Mihai MOCANU, Viorel MOCANU, Mariana-Anuta MUNTEANU, Vasile OLARIU, Cornel PITIS, Aurelian PODEANU, Ion D. POPESCU, Dan RINCIOG, Claudia Cecilia ROSIORU, Eduard ROTARU, Mariana-Carmen TUDOR, Constantin VOICU (Formular B11);
- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15);
-Declaratie privind calitatea de participant (Formular B5). Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 254.457 RONDocumente doveditoare: - Completarea tabelului referitor la cifra medie de afaceri din Formularul B2 Informatii generale; - Bilanturi contabile la 31.12.2011;31.12.2010;31.12.2009inregistrat la autoritatea fiscala competenta;, indeplinirea cerintei minime se va verifica prin raportare la anii 2011, 2010 si 2009 si se va prezenta bilantul la 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa fi perfectat si realizat in in ultimii trei ani cel putin un contract de furnizare produse similare. Documente doveditoare: copie de pe contractul de furnizare produse respectiv In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezinta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata acestuia, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.Document doveditor: Formularul B6 (Asigurarea cu dotari tehnice a ofertantilor), Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant. Document doveditor: Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul de persoane responsabile direct de indeplinirea contractului, precum si Curriculum Vitae al acestora in format standard european(Candidatul va completa si va prezenta Formularele B7A, B7B si B7C din Sectiunea IV), Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului. Documente doveditoare: - Declaratie privind subcontractantii (Formular B4), Cerinta: Sa prezinte lista contractelor de referinta realizate in ultimii trei ani. Document doveditor: Formular B3 (Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori). Cerinta: sa fi implementat si sa mentina un sistem de asigurare a calitatii potrivit Standardului ISO 9001, care sa ofere premizele unui nivel ridicat al calitatii produselor furnizateDocumente doveditoare: - Certificat care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent al acestuia raportat la specificul procedurii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer