Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tonere pentru imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 327360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Vest din Timisoara
Numar invitatie: 327360/18.05.2012
Denumire contract: Tonere pentru imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Vest din TimisoaraCod fiscal: RO4250670, Adresa: Bd. Vasile Parvan, nr. 4, Timisoara, Telefon: 0256/592325, Fax: 0256/592314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tonere pentru imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: tonere pentru imprimante de diferite tipuri, existente in Universitatea de Vest
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 641.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3.500, 00lei. IMM-urile beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putinegala cu perioada de valabilitate a ofertei. (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Restituirea garantiei de participate se va face pe baza Formularului 8, din sectiunea modele.Cont bancar RO76TREZ621504601X000503
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 2 Eligibilitatea ofertantului- Solicitat - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 2 din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 3 din Sectiunea Formulare; Se sustine cu: Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor si taxelorla Bugetul general si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? Certificat de Atestare Fiscala eliberat de A.N.A.F.; Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 4 Participarea la licitatie cu oferta independenta - Solicitat - Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr.314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de Formular nr. 1CCerinta nr. 5 Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 - Solicitat - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in consiliul de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pina la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu personae ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Se solicita completarea Formularul 4 din sectiunea formulare.persoane care detin functii de decizie: Marilen Gabriel Pirtea-RectorHetes Gavra Iosif - DGADoina Chilarescu -Director EconomicFlorentina Radu-consilier juridicMonica Brihan-sef serviciu achizitii publice Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii de catre autoritatea cotractanta a rezultatulului procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, Bilantul contabil la 31.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?). Pentru operatorii economici care nu au obligatia depunerii bilantului contabil la 30.06.2011 se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010 (copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?), Valoarea cifrei de afaceri globala a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)trebuie sa fie cel putin egala cu: 350.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie mai mica sau egala cu 175.000, 00 lei. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de ComunitateaEuropeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se obtine din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer