Achizitie publica - Tonere si medii de stocare pe suport optic (CD/DVD)
Detaliu pentru invitatia numarul 347708
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347708/30.05.2013
Denumire contract: Tonere si medii de stocare pe suport optic (CD/DVD)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: MARIUS DRAGNEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Logistica, Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tonere si medii de stocare pe suport optic (CD/DVD)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CARTU?E TONER ?i MEDII DE STOCARE PE SUPORT OPTIC (CD/DVD)
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 007 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : LOT 1 :240 lei, LOT 2 :270 lei, LOT 3 :500 lei, LOT 4 :56 lei, LOT 5 :203 lei, LOT 6 :1.548 lei, LOT 7 :612 lei, LOT 8 :726 lei, LOT 9 :280 lei, LOT 10 :103 lei, LOT 11 :119 lei, LOT 12 :113 lei, LOT 13 :167 lei, LOT 14 :151 lei, LOT 15 :113 lei, LOT 16 :372 lei, LOT 17 :333 lei, LOT 18 :75 lei, LOT 19 :91 lei, LOT 20:8 lei, LOT 21 :159 lei, LOT 22 :10 lei, LOT 23 :24 lei, LOT 24 :40 lei, LOT 25 :159 lei, LOT 26 :84 lei, LOT 27 :7 lei, LOT 28 :10 lei, LOT 29 :152 lei, LOT 30 :15 lei, LOT 31 :17 lei, LOT 32 :24 lei, LOT 33 :45 lei, LOT 34 :12 lei, LOT 35 :23 lei, LOT 36 :40 lei, LOT 37 :19 lei, LOT 38 :129 lei, LOT 39 :51 lei, LOT 40:19 lei, LOT 41 :6 lei, LOT 42 :21 lei, LOT 43 :19 lei, LOT 44 :8 lei, LOT 45 :323 lei, LOT 46 :71 lei, LOT 47 :75 lei, LOT 48 :33 lei, LOT 49 :43 lei, LOT 50 :109 lei, LOT 51 :92 lei, LOT 52 :132 lei, LOT 53 :62 lei, LOT 54 :24 lei, LOT 55 :26 lei, LOT 56 :390 lei, LOT 57 :267 lei.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garan?iei de participare : Garan?ia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai pu?in fila CEC sau numerar la casieria autorita?ii contractante. Cont I.G.P.R. garan?ii : RO57TREZ70005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B., Cod fiscal :4453144. Pentru garan?ia de participare constituita in alta valuta, data de referin?a a echivalen?ei va fi cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 : Lot 6=774 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna execu?ie :10% din pre?ul, fara T.V.A., al contractului subsecvent. Mod de constituire : conform prevederilor art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a 1: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 1?in original.Cerin?a 2: Neincadrarea in dispozi?iile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 2?in original. Persoane cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizi?ie: inspector general al Poli?iei Romane?chestor ?ef de poli?ie TOBA PETRE, adjunct al inspectorului general?chestor principal de poli?ie PARVU DUMITRU, director al Direc?iei Financiare?comisar ?ef de poli?ie ?UICU CARMEN CAMELIA, director al Direc?iei Juridice?comisar ?ef de poli?ie RO?AN CALIN, director al Direc?iei de Logistica?comisar ?ef de poli?ie POPA CEZAR, director Directia Comunicatii si Tehnologia Informatiei?subcomisar de poli?ie DANILA MIHAI, ?ef Serviciu Achizi?ii Publice?comisar de poli?ie DRAGNEA MARIUS, persoana responsabila pentru atribuirea contractului subcomisar de poli?ie FLOREA FLORINA.Cerin?a 3: Neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 3?in original.Cerin?a 4: Neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare?pentru indeplinirea cerin?ei se va completa Formularul nr. 4?in original. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizi?iei. Datele precizate in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane fizice/juridice straine :2.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din ?ara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original ?i traducere legalizata in limba romana sau copie legalizata in limba romana).Traducerea in limba romana trebuie sa fie realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 09:26