Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TRACTOARE FORESTIERE


Detaliu pentru invitatia numarul 330025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 330025/21.06.2012
Denumire contract: TRACTOARE FORESTIERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171170, fax: +40 253222015, persoana de contact: TIGANELE SEBASTIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targu-Jiu, str.T.Vladimirescu, nr.1-15, etaj 3, Depart. Achizitii Publice-Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRACTOARE FORESTIERE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT1=TRACTOR ARTICULAT FORESTIER = 1 BUCATA ;LOT2=INCARCATOR FRONTAL NEARTICULAT = 1 BUCATA.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.000 lei/lot1 si 3.045 lei/lot2, cu perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei, de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, conform Legii nr. 346/2004. Modalitati de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 , si 1.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante? CONFORM FORMULAR ANEXAT, 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante: RO49RNCB0149034562550007 BCR TG-JIU;; 3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante. Garantia de participare se va prezenta atasata pe plicul exterior. In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, se va retine suma de 2.500 lei/lot1 si/sau 1.522 lei/lot2.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA; pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006 si a)Scrisoare de garantie bancara, care devine anexa la contract ? formular model b)In cazul in care valoare garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; c)Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive dini sumele datorate pentru facturi partiale, conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011. Eliberarea garantiei de buna executie: in conformitate cu art. 92 aliniat (1) HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, conform Formular 12ADeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare , conform Formular 12BCertificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, conform formular.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006 .-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Presedinte Consiliul de Administratie: Baican Gavril; Membrii Consiliului de Administratie: Burlan Daniel, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru;Directori executivi S.N.l. Oltenia SA TG.-JIU: Burlan Daniel - Director General, Dafinoiu Mihail - Director Directie Productie, Olaru Daniel - Director Directie Economica, Lazaroiu Constantin - Director Directie Resurse Umane Administrativ, Sef Departament Achizitii Publice-Ec.Grigorie Dadalau;Responsabil Procedura-Ing.Tiganele Sebastian.conform Formular neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei), se va prezenta in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Pentru ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor , se va solicita prezentarea documentelor in original/copie legalizata pentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -Fisa de informatii generale (formularul I.G.).Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 500.000 lei/lot1 si 304.500 lei/lot2.Echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri (formularul I.G.) va fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anii 2009, 2010, 2011. In situatia in care echivalenta luata in calcul este LEU/EURO, nivelurile acesteia sunt: 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009 ; 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 si 4, 2379.lei/euro pentru anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, care sa confirme livrarea de produse similare in valoare de cel putin 250.000 lei/lot1 si 152.250 lei/lot2.(valoarea se poate obtine si prin insumarea valorilor mai multor contracte). Cerinta nr. 1-Conform prevederilor legale, se vor prezenta documente care atesta o Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similar, pentru categoria de produse care sunt ofertate sau alte documente echivalente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate si se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer