Achizitie publica - TRACTOR
Detaliu pentru invitatia numarul 341088
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341088/17.12.2012
Denumire contract: TRACTOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MOLDOVA NOUA (Primaria orasului Moldova Noua)Cod fiscal: 3227955, Adresa: Str. N. Balcescu, Nr. 26, localitatea Moldova Noua, judetul Caras-Severin, Moldova Noua, Telefon: 0255/540997, Fax: 0255/540759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. N. Balcescu, Nr. 26, localitatea Moldova Noua, judetul Caras-Severin, Moldova Noua, Romania, cod postal: 322500, telefon: +40 255540997, fax: +40 255540759, persoana de contact: Mirela Canpeanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. N. Balcescu, Nr. 26, localitatea Moldova Noua, judetul Caras-Severin, Moldova Noua, Romania, Sala de sedinte a Primariei Orasului Moldova Noua
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRACTOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare 1 bucata Tractor cu specificatii conf. caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 596 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cursul mediu Euro pentru: Luna Decembrie 20121 Euro = 4, 5314 RONCuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei.Perioada de valabilitate a ofertei este de 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din invitatia de participare.Garantia de participare poate fi constituita prin una dintre urmatoarele modalitati: virament bancar in contul nr. RO92TREZ1855004XXX000030, instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, chitanta prin depunerea de lichiditati la casieria autoritatii contractante, OP sau fila CEC .Orice oferta care nu este insotita de garanti ade participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa.Garantia de participare se pierde in urmatoarele cazuri: -ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - ofertantul revoca oferta dupa adjudecare, - ofertantul desemnat castigator nu semneaza contractul de furnizare in termenul de valabilitate al ofertei, - ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu afost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnareacontractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost declarata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucatoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul IMM-urilor: - pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada incadrarii in situatiile prevazute de prevederile art.7 din legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Da.In conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) din H.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.In conformitate cu prevederile art.91 din H.G. nr. 925/2006 , ,autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii ? se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular nr. 1, 2. Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ? formular nr. 2, 3. Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general, 4. Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG 34/2006 ?formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Orasului Moldova Noua, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Lupu Matei? Primar, -Albu Constantin? Viceprimar, - Sporea Sorin ? Jurist, - Ocanovici Iesena ? Sef Birou Buget-Contabilitate, - Ciovela Florin Ioan ? Secretar oras, - Bratu Liviu Mihaita ? Sef Birou Dezvoltare Strategii si Managementul proiectelor6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr. 4, 7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr. 5, 8. Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? formular nr. 6. In cazulpersoanelor fizice/ juridice romane ? se va prezentaCertificatconstatator emis de Oficiul registrul Comertului ? copie (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de participare, din care sa rezultedomeniul de activitate al ofertantului si faptul ca nu usnt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendare atemporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului).In cayul persoanelor fizice/juridice straine- se vor prezenta documente car dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani inregistrati sa fie minim 317.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra de afaceri globala medie anuala trebuie s afie indeplinita prin cumul de grupul de asociati., Cerinta nr. 2Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 13:18