Achizitie publica - Tractor echipat cu cabina, incarcator frontal si retroexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 347223
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347223/23.05.2013
Denumire contract: Tractor echipat cu cabina, incarcator frontal si retroexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL S.A.Cod fiscal: RO 16914128, Adresa: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Telefon: +40 0236473380, Fax: +40 0236473367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Romania, cod postal: 800058, telefon: +40 0236473380, fax: +40 0236473367, persoana de contact: CAMELIA SGRUMALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Apa Canal SA, str. Brancoveanu nr. 2, Galati - Serv. Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tractor echipat cu cabina, incarcator frontal si retroexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tractor echipat cu cabina, incarcator frontal si retroexcavator- autovehicul specific
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare = 2.000 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - numerar la Caseria societatii - OP ? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. - un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau societate de asigurari (model Formularul 8 - Formulare) ? in original In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 278.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Data pentru care se det. echivalentul lei/euro la intocmirea of.va fi: cu 5 zile lucratoare inainte de data dep. of.(nu se va lua in considerare ziua deschiderii)
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.1 ? Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006). Dupa caz, se va completa si de catre tertul sustinator.-Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 2 ? Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006). Dupa caz, se va completa si de catre tertul sustinator; Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in carese depune oferta. AC va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ord. M FP nr. 752/2006;
-Certificatului de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010- Formularul nr. 5: Declaratie pe proprie raspundere.-Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006?: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 3 ? Declaratiei privindneincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006). Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC, precum si cele ce participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Gelu Stan, Podaru Nita, Andresan Elena, Sgrumala Camelia, CazanVioleta, Condurache Aurel, Georgescu Razvan, Victor Gutu , Tanu Viviana, Iconau Lucia.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 4.Nerespectarea cerintelor, neprezentarea formularelor, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului deachiztie publica; 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (eliberat cu o data de emitere de maxim 30 de zile anterior sedintei de deschidere a ofertelor). Acest certificat va fi prezentat fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnata si stampilata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare ale firmei se vor completa conform solicitarilor (formularul anexat), cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, este cu caracter informationalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .1.Lista principalelor livrari - contracte similare de produse, efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de certificate/documente (emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar), 1.2. Experienta similara in ultimii 3 ani: un contract de produse similare a carui valoarea minima sa fie de 150.000 lei, fara TVA, valoarea estimata a contractului ce va fi atribuit prin intermediul acestei proceduri. De la benefiarul produselor similare cu cele din Caietul de sarcini se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar, din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare si valoarea acestuia Sistemul de asigurare a calitatii aplicat - Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 08:56