Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei


Detaliu pentru invitatia numarul 342322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA OSORHEI
Numar invitatie: 342322/04.02.2013
Denumire contract: Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSORHEICod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon: +40 259313213, fax: +40 259313213, persoana de contact: BARA RAMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei cu specificatii conf. caietului de sarcini.1. Tractor ? 1 bucata2. Remorca basculabila ? 1 bucata3. Tocatoare purtata cu brat ? 1 bucata4. Plug de zapada ? 1 bucata5. Raspanditor de material antiderapant purtat ? 1 bucata
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cursul InforEuro pentru: Luna Ianuarie 2013 1 Euro = 4, 4385RONCuantumul garantiei de participare este de 3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din invitatia de participare. Garantia de participare poate fi constituita prin una dintre urmatoarele modalitati: virament bancar in contul nr. RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria municipiului Oradea, cu mentiunea: Pentru achizitie Tractor Osorhei, sau instrument de garantare emis de o societate bancara ori societate de asigurari, chitanta prin depunerea de lichiditati la casieria autoritatii contractante, OP sau fila CEC .Orice oferta care nu este insotita de garanti ade participare, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa. Garantia de participare se pierde in urmatoarele cazuri: -ofertantul revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, -ofertantul revoca oferta dupa adjudecare, -ofertantul desemnat castigator nu semneaza contractul de furnizare in termenul de valabilitate al ofertei, -ofertantul declarat castigator nu constituie garantia de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost declarata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucatoare dela data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul IMM-urilor: -pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada incadrarii in situatiile prevazute de prevederile art.7 din legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
In conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) din H.G. 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.In conformitate cu prevederile art.91 din H.G. nr. 925/2006 , ,autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii ? se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular nr. 1, 2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ? formular nr. 2, 3.Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul consolidat general, 4.Certificat fiscal privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 ?formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Orasului Moldova Noua, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Pop Ioan ? primar, Morar Meda - secretarul comunei, Gligor Ioan ? viceprimar, Herlitska Mariana ? contabil sef, Agoston Sandor Ianos ? consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Chis Ionut ? consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona ? responsabil achizitii, Soanea Pavel ? inspector6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr. 4, 7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr. 5, 8.Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? formular nr. 6. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) Persoana juridece/fizice romana - Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Persoane juridice/fizice straine 1)Certificat constatator sau alte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana. 2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati 9adresa); d)structura actionariatului e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domenii de activitate secundare; h)situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani inregistrati sa fie minim317.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra de afaceri globala medie anuala trebuie s afie indeplinita prin cumul de grupul de asociati., Cerinta nr. 2Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer