Achizitie publica - Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei Osorhei
Detaliu pentru invitatia numarul 346825
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346825/15.05.2013
Denumire contract: Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei Osorhei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSORHEICod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon: +40 259313213, fax: +40 259313213, persoana de contact: RAMONA BARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Comunei Osorhei - Osorhei, nr.71
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tractor si utilaje pentru lucrari de intretinere si gospodarire a comunei Osorhei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui tractor si a utilajelor necesare pentru executia lucrarilor de intretinere si gospodarire in comuna Osorhei, conform cerintelor tehnice si functionale specificate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 5.800 lei.Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura (formular anexat la sectiunea FORMULARE)/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritateacontractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta din garantia de participare se va calcula conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi deminim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face pentru cursul BNR la data publicarii invitatiei.
Garantie de buna executie
10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire : Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiin conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA, avandu-se in vedere modificarea adusa de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii ? se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular nr. 1, 2. Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 ? formular nr. 2, 3. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general de stat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 ?formular nr. 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul Primariei Osorhei, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Pop Ioan ? primar, Morar Meda - secretarul comunei, Gligor Ioan ? viceprimar, Herlitska Mariana ?contabil sef, Agoston Sandor Ianos ? consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Chis Ionut ? consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona ? responsabil achizitii, Soanea Pavel ? inspector, Girdan Ghizela Tunde consilier comp. Financiar, Dan Antoniu Sebastian - exp. extern cooptat.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr. 4, 7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr. 5, 8. Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? formular nr. 6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" a certificatului constatator de catre toti operatorii economici participanti la procedura, iar operatorului economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente va prezenta Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare eliberate de O.R.C. trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC.In cazul persoanelor fizice/juridice straine- se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie continand mentiunea "conform cu originalul" documente car dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - cifra medie de afaceri globala pe cel mult ultimii 3 ani fiscali sa fie maimare sau cel putin egala: 580.000 lei;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron;31.12.2012 ? 1 euro=4, 4287 ron., Se va prezenta bilant contabil pe ultimii 3 ani fiscali, vizat si inregistrat deorganele competente, sau orice alte documente justificative din care sareiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali, in copiecontinand mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o Lista privind principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract avand ca obiect furnizarea unor utilaje similare finalizat cf. art. 14 din Ordinul 509/2011 in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, a carui valoare sa fie de cel putin290.000 lei fara TVA, insotita de minim un document/contract/sau parti relevante ale contractului/proces verbal de receptie din care sa reiasa livrarea unor produse similare la valoarea solicitata.Nota: Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 15:28