Achizitie publica - ?Transformare punct termic in centrala termica in cazarma 380 Sibiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 329041
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329041/07.06.2012
Denumire contract: ?Transformare punct termic in centrala termica in cazarma 380 Sibiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea Militara 02444 SibiuCod fiscal: 4240847, Adresa: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Telefon: 0269/ 210972, Fax: 0269/210098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 269210972, fax: +40 269210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Armelor nr. 10, loc. Sibiu, Sibiu, Romania, cod postal: 550194, telefon: +40 269210972, fax: +40 269210098, persoana de contact: Oana Maria Ardelean
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Transformare punct termic in centrala termica in cazarma 380 Sibiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune executarea lucrarilor pentrutransformarea punctului termic in centrala termica si lucrarileaferente de reabilitarea bazinului de inot(constructii) si inlocuireainstalatiile interioare(electrice, sanitare, ventilatie, automatizare, tratare apa)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 130, 318 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei;Perioada de valab.a garantiei pt.particip.este de90zile de la data limita stab.pt.depun.ofert.Cuantumul va fi exprimat in lei pt.societ.comerciale dinRomania sau echiv.in euro, la data constituirii ac., pt.societatile comerciale din afaraRomaniei;Garantia de particip.se constituie prin virament bancar in contul RO80TREZ5765005XXX000204 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara (formular nr. 3) ori de o societ.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada de valab.a ofertei sau prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. IMPORTANT !!!Precizam ca, in cazul in care garantia de particip.se constituie prin virament bancar (prin intermediul internetului ? on line)in contul autorit.contractante, ofertantul va prez.pt.confirmare extrasul de cont in original vizat de catre banca emitenta..Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conform.cu art.87din H.G.nr.925/2006 si partial conform art.278.1din O.U.G. nr.34/2006 actualizata;
- Restituirea garantiei de participare se va face conf.art.88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant.de buna exec.este de 10%din val.totala a contract.fara T.V.A.siseconstit.astfel: Contractantul are oblig.de a prez.in termen de5zile de la semnarea contr.un extras de cont in orig.vizat de catre unit.Trezoreriei Statului emitenta, prin care sa se ateste ca execut.a deschis la unit.Trez.Stat.din cadrul organului fiscal competent in administr.sa, un cont dispon.distinct la dispoz.achiz.Suma initiala care se va depune de catre contractant in contuldispon.deschis treb.sa fie in val.de0, 5%din val.ofertata.Pe parcursul indepl.contract.achiz.urmeaza sa aliment.cont.disponibil prin retineri succesive in cuantum de10%din sumele datorate si cuvenite contract.pana la concurenta sumei stab.drept garant.buna exec.in docum.de atrib.Garantia de buna exec.se restit.conform art.92alin.4 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5;NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006);NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura.Completarea, semnarea si prezentareaformularului nr.7NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr. 8).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Gherman Ionel, Constantin Popescu, Nedelcu Adrian, Stanciu Ascanio Ardelean Oana, Gurau Sandel, Bara Aurelian, Ungureanu Danut, Draghiciu Victor, Birsan Ioan, Damian Ileana.NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant, formularul se va prezenta si de catre acestia.Vor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPrezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010(formularului nr.9)Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurare sociala catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte.Ofertantul va face dovada detinerii autorizatiilor, atestatelor si/sau a certificatelor, conform reglementarilor tehnice in vigoare, pentru executia lucrarilor, montarea utilajelor si echipamentelor functionale necesare investitiei supuse prezentei licitatii astfel: 1)Detinerea si prezentarea atestatului ANRE in domeniul executiei instalatiilor de gaze naturale;2)Detinerea si prezentarea atestatului ANREA1 siA2 pentru montajin domeniul energiei electric si automatizarii centralelor termice.3) Detinerea si prezentarea urmatoarelor atestate: - PT ISCIR C9-2010 ptr activitatea de instalare a cazanelor; activitatea de montare/reparare a cazanelor; si pentruactivitatea de punere in functiune si service la cazane;
- PT ISCIR C11-2010 pentru montarea utilajelor aferente contractului.NOTA: Subcontractantii/Sustinatorii vor prezenta atestatul, in cazul in care acestia vor executa in totalitate lucrarile, pentru care s-a solicitat atestatul.In cazul asocierii atestatul se poate prezenta si de catre un asociat. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Persoane juridiceromaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice pe ultimii 3 ani;Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani, rezultata din domeniul de activitate aferent contractului, sa fie cel putin egala cusuma de 12.000.000 lei fara T.V.A.Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani rezultata din domeniul de activitate aferent contractului, din care trebuie sa rezulte ca cifra de afaceri globala medie sa fie cel putin egala cu limitaimpusa* (formularul nr. 10).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - experienta, aptitudinile, eficienta si eficacitatea ofert., antului se va dovedi prin: ?executia in ultimii 5 ani a cel putin unui contract, al carui obiect sa contina lucrari din domen.iul de activitate aferent contractului prezentei achizitii, in valoare de cel putin 5.000.000 lei faraT.V.A.?declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formular nr.11);?lista principalelor lucrari exec.in ultimii 5ani din domeniul de activ.aferent contractului (formular nr. 12), din care cel putin una similara cu obiectul de activ. afer.contract.(formular nr.14), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;?copie lizibila dupa contracte si recom.pt.lucrari din domen.de activ. aferent contract.din partea beneficiarului (formular nr.15), din care treb.sa reiasa modul de indeplinire a oblig.contractuale pe parcursul derularii contract., si daca au fost efect.in conformit.cu normele profes.in domen.sau daca au fost inreg.neconformitati, a) - nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: ofertantul trebuie saaiba angajati sau sa detina contract de colaborare cu persoane ce detin atestatul ISCIR pentru avizarea documentatiei tehnice de instalare (RADTI) si avizarea documentatiei tehnice de automatizare (RADTA) in domeniul instalatiilor mecanice sub presiune.- declaratii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala al acestuia precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului, astfel: -1 manager de proiect;
- 1 sef santier/similar cu studii de inginerie in profil constructii cu vechime in domeniu, - 1 inginer de instalatii ventilatii;, b) Asigurarea de catre ofertant al: - unui responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructiilor civile;
- unui personal tehnic de specialitate, (RSL) responsabil cu supravegherea lucrarilor de instalare, montare, reparare si intretinere centrala termica.- unui responsabil tehnic de specialitate (RTE) atestat/autorizat in domeniul instalatiilor sanitare, termice siventilatii;
- unui responsabil cu asigurarea calitatii (CQ).Situatia cu persoanele atestate pentru asigurarea controlului calitatii si prezentarea copiilor dupa atestate si legitimatii ale persoanelor RTE si persoanelor RSL, si prez.deciz.de numire a pers.responsab.cu asig.calit.CQ, trebuie sa fie valabile la data limita stab.pt.depun.ofert.Dovada asig.cu RSL, pers.tehnic de specialitate, respons.cu suprav.lucrar.de instalare, montare, reparare si intret.pt.centr.neces.a fi montate.NOTA: In cazul asocierii situatia cu cu pers.atestate pentru asig.control.calit.se va prez.de fiec.asociat in parte., - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formularului nr. 13.- ofertantul va face dovada detinerii in proprietate sau cu contract de inchiriere prin atasarea in copie a listei de inventar a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice din dotare pentru echipamentele propuse pentru lucrare., si/sau orice alte documente prin care se probeaza/ conforma/ atesta faptul ca dispune de utilajele necesare. Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii lucrarilor in domeniul constructiilor, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?se calculeaza astfel: pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim de 60 de puncte, acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp=pmin/pn*60, unde: Pp= punctajul acordat pentru pretul ofertat; pmin=pretul minim ofertat; pn=pretul caruia i se calculeaza punctajul. In cazul unei oferte care are un pret aparent neobisnuit de scazut, in raport cu ceea ce urmeaza a fi executat, autoritatea contractanta va solicita ofertantului, in scris, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta si va verifica raspunsurile care justifica pretul respectiv.
Garantia de buna executie a lucrarii
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Garantia de buna executie? se apreciaza avandu-se in vederegarantia de buna executie a lucrarilor executate cat si a utilajelor de la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor, si se calculeaza astfel: pentru perioada cea mai mare se acorda punctajul maxim de 20 de puncte, acesta scazand direct proportional cu scaderea perioadei ofertate. a) pentru o durata a Garantiei de buna executie mai mica decat termenul minim impus se acorda punctajul Gp= 0 puncte; b) pentru o durata a Garantiei de buna executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: Gp=gn/gmax*20, unde: Gp= punctajul acordat pentru durata garantiei de buna executie; gn= durata garantiei de buna executie careia i se calculeaza punctajul; gmax=durata garantiei de buna executie maxima ofertata. Durata minima a garantiei de buna executie: 60 luni. Durata maxima a garantiei de buna executie: 96 luni
Termen de remediere a defectiunilor
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de remediere a defectiunilor?, se apreciaza avandu-se in vedere un timp cat mai scurt de remediere a defectiunilor constatate dupa receptionarea lucrarii, iar punctajul se va acorda astfel: a) pentru termenul de remediere cel mai mic a defectului, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt termen de remediere decat cel prevazut la lit a) se acorda punctajul astfel: Tr=tmin/tn*20, unde: Tr= punctajul acordat pentru termenul de remediere a defectiunilor, tmin=durata de remediere minima ofertata, tn= durata de remediere careia i se calculeaza punctajul. Durata minima de remediere :24 de ore. Durata maxima de remediere: 72 de ore
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atrinuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 15:18