Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Transformarea Terminalului cargo in terminal de pasageri?


Detaliu pentru invitatia numarul 356856
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AEROPORTUL ARAD SA
Numar invitatie: 356856/10.01.2014
Denumire contract: ?Transformarea Terminalului cargo in terminal de pasageri?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAEROPORTUL ARAD SACod fiscal: RO5752187, Adresa: STR.AEROPORTULUI NR.4, Arad, Telefon: 0257339010, Fax: 0257339011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.AEROPORTULUI NR.4, Arad, Romania, cod postal: 310059, telefon: +40 257339010, fax: +40 257254482, Secretariat, persoana de contact: dl.Ovidiu MOSNEAG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.AEROPORTULUI NR.4, Arad, Romania, cod postal: 310059, telefon: +40 257339010, fax: +40 257254482, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Transformarea Terminalului cargo in terminal de pasageri?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Transformarea Terminalului cargo in terminal de pasageri?, proiectare, executie de lucrari, furnizare, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si a proiectului nr 41.030R ? TRANSFORMAREA TERMINALULUI CARGO IN TERMINAL DE PASAGERI ? faza D.A.L.I., anexa la Caietul de Sarcini.Valoarea investitiei este 8.918.561 lei fara TVA, (respectiv 2.006.877 euro fara TVA) din care: ยท Studiu de fezabilitate + avize(Enel, E.on gaz, mediu, Compania de apa)=94.374, 39 lei ?realizat;Supraveghere tehnica(dirigentie de santier)=25.312, 00lei?se va atribui ulterior dupa semnarea contractului de lucrari.Valoarea estimata a contractului de lucrari este 8.798.874, 61 lei fara TVA (respectiv 1.979.944, 78 euro) astfel: Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului=141.672, 00 lei;Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului =966.856, 00 lei;Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica=428.146, 61 lei;Cheltuieli pentru investitia de baza(din care C+M=5.138.265, 00 lei)=6.680.582, 00 lei; Alte cheltuieli(org.santier, comisioane taxecosturi de finantare)=131.946, 00 lei;Diverse si neprevazute (5, 11%.)= 449.673, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45213331-2 - Lucrari de constructii de cladiri aeroportuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 798, 874.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 166984.03 lei.Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata vizat de catre banca)-RO25BRDE020SV50605410200, deschis la BRD Groupe Societe Generale Arad, se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a oferte -120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM benficiaza de 50% reducere din cuantumul cerintei privind garantia de participare.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Drept urmare garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art.86 alin.1 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrulsedintei de deschidere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, cand acesta din urma se afla in oricare dinsituatiile descrise la art.87 alin. (1)/HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va pune la dipozitia autoritatii contractante garantia de buna executie a contractului, in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAsi se va constitui in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului. Avand in vedere modalitatea de plata a contractului (bilete la ordin), garantia de buna executie va fi constituita printrun instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formularul 1); b)Cazier judiciar al operatorului economic;c)Cazier judiciar al administratorului/directorului general.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formularul 2);b)Prezentarea Certificatelor fiscale din care sa reiasaca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11alin.(4) din HG nr.925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). c)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate prin traducere in limba romana si legalizate la notariat. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).Declaratie pe proprie raspundere (Formularul 4).(Formularul 4).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (Formularul 3).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Balacel Dan Traian-director general, Kiss Floare-director economic, Ovidiu Mosneag-director comercial, Grec Mircia-ing.sef, Crisan Dan-Sef serviciu salvare aeroport, Horincar Nicolae-sef serviciu energetic, Ungureanu Bogdan-sef serviciu handling, Dan Alexandru-sef birou securitate, Delamarian Teodor-administrator, Craiu Mariana-economist, participant comisie evaluare., Tarlie Ruxanda Simona -ing.aviatie, participant comisie evaluare, Toma Cosmina-economist, participant comisie evaluare, Ulici Ioan-reprezentant C.J.A. in A.G.A., Feies Cristian- reprezentant C.J.A. in A.G.A, Lucaci Cornel Stefan-reprez C.J.A. in A.G.A, Covaliv Valentin- reprezentant C.J.A. in A.G.A, Parpala Caiu Mihai- reprez C.J.A. in A.G.A, Moldovan Zeina-membru al C.A. al SC Aeroportul Arad SA, Toth Csaba- membru al C.A. al SC Aeroportul Arad SA, Avram Ion- membru al C.A. al SC Aeroportul Arad SA, Vasii Vasile- membru al C.A. al SC Aeroportul Arad SA, Bociort Raul- membru al C.A. al SC Aeroportul Arad SA, Petrila Cosmin Ioan- membru al C.A. al SC Aeroportul Arad SA.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Documente de confirmare: ( Formularul 4). In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe ropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul sustinerii economice si financiare, tehnice si/sau profesionale de catre un tert in conformitate cu art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006se vor prezenta formularele nr. 7si nr.16. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea economica si financiara, tehnica si/sau profesionalanu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata.Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident. Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: certificate ? echivalent;
-cazier juridic ? echivalent;
-declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeazasa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va prezenta Formularul nr. 17. Autoritateacontractanta va solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor iincheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in oferta. Acestea trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct devedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Se va completa si prezenta Formularul nr. 18 Pentru persoanele juridice romane: Modalitatea de indeplinire: - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine-Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic in curs. Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident(se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele solicitate trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Serviciile de proiectare, executia si furnizarea echipamentelor se vor efectua numai de catre agenti aeronautici civili autorizati de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR) in baza RACR-AD-AACDA sau echivalent pentru tara de origine.Certificatele de autorizare eliberate de AACR trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor confirma disponibilitatea de a efectua urmatoarele activitati aeronautice civile din domeniul aeroportuar: a)cod AAP;b)cod AAC;c)cod AAD;d)cod AAS. Modalitatea de indeplinire-prezentarea certificatelor de autorizare care confirma si probeaza indeplinirea cerintelor, si anume: a)Certificatul de autorizare - Cod AAPb)Certificatul de autorizare - Cod AACc)Certificatul de autorizare - Cod AADd)Certificatul de autorizare - Cod AASCertificatele de autorizare se vor prezenta in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Asociatii, prin cumul trebuie sa faca dovada ca detin autorizatia A.A.C.R., fiecare pentru serviciul ofertat, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ceilalti asociati sau subcontractanti care nu detin certificat de autorizare trebuie sa respecte prevederile art. 6.1, lit. (e) din Reglementarea aeronautica civila romana nr. 2459 din 2006 privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar ? RACR-ADAACDA si sa detina certificatele de autorizare la data inceperii prestarii serviciilor si lucrarilor.Certificatele de autorizare eliberate de AACR trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Conform cerintelor prevazute in Anexa nr. 1 la Ordinul 509 / 2011, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci si neangajate pentru sustinerea altor lucrari \ proiecte de investitii ori alte mijloace financiare suficiente pentru a asigura si sustine cash-flow-ul de executie a lucrarii.Intrucat lucrarea trebuie executata si finalizata de ofertant in 12 luni din resurse proprii (plata directa va fi de doar 5% din valoarea lucrarii, iar 95% din valoarea lucrarii va fi platita cu bilete la ordin cu o maturitate minima de 24 luni si o maturitate maxima de 48 luni), ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii sale financiare de a asigura si sustine cash-flow-ul de executie a lucrarii, conform celor precizate mai jos : Suma minima solicitata de autoritatea contractanta ca dovada a disponibilitatii ofertantului de a asigura si sustine cash-flow-ul de executie a lucrarii pentru o perioada de 12 luni in valoare 7.931.741, 53 RON., Ofertantii vor prezenta cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani.Documentele se vor completa pentru ofertant si ofertant asociat., Situatia elementelor patrimoniale.Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2012 inregistrat si vizat de organele competente, conform prevederilor legale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.3. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.I).Pentru proiectare: Ofertantul va demonstra ca dispune de o echipa formata din ingineriproiectanti si arhitecti specialisti in proiectarea lucrarilor de constructii: 1.a) Responsabil coordonator proiectare (sef proiect) ? 1 persoana.Calificare: studii superioare. Experienta profesionala minim 3 ani.1.b) Arhitecti proiectanti pentru specialitatea arhitectura ? 1 persoana. Calificare: studii superioare arhitectura. Experienta profesionala minim 3 ani1.c) Inginer proiectant ? 1 persoana.Calificare: studii superioare domeniu inginerie civila, specializare constructiicivile, industriale Experienta profesionalaminim 3 ani1.d) Ingineri proiectanti pentru specialitatea instalatii sanitare, termice siventilatie cu studii superioare de inginerie instalatii-1 persoana. Experientaprofesionalaminim 3 ani .1.e) Inginer proiectant pentru specialitatea retele alimentare cu energie electrica de medie si joasa tensiune cu studii superioare inginerie instalatii electrice ?1 persoana.Experienta profesionalaminim 3 ani.II).Pentru executia lucrarilor: Ofertantul va prezenta o declaratie cuprinzand o echipa formata din specialisti in constructii civile.2.a) Manager proiect desemnat? 1 persoana. Calificare: studii superioare.2.b) Sef de santier ? 1 persoana. Calificare: inginer licentiat facultatea de constructii, specializarea constructiicivile si industriale.Experienta profesionalaminim 3 ani2.c) Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat cf. Ord. 777/26.05.2003?1 persoana.2.d) Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) numit cu studii superioare inginerie?1 persoana.2.e) Electrician autorizat categoria B - 1 persoana.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului, in corelare cu oferta tehnica prezentata., a)Pentru proiectareLista principalelor servicii prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, continand valori, perioada prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b)Pentru lucrari: Lista principalelor lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).c)Pentru furnizare : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Declaratia va fi insotita de certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei serviciiilor de proiectare, executie a lucrarilor, furnizare , precum si daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000 sau echivalent in domeniul de activitate al ofertantului corespunzator prezentului contract. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea in limba romana autorizata si legalizata a acestora, respectarii cerintelor mentionate Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000 sau echivalent in domeniul de activitate al ofertantului corespunzator obiectului prezentului contract, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea in limba romana autorizata si legalizata a acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer