Achizitie publica - TRANSFORMATOARE DE SERVICII INTERNE
Detaliu pentru invitatia numarul 326099
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326099/09.05.2012
Denumire contract: TRANSFORMATOARE DE SERVICII INTERNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 264205435, fax: +40 264205429, persoana de contact: ADA PINTICAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul FDEE TN str. Ilie Macelaru, nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRANSFORMATOARE DE SERVICII INTERNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de transformatoare servicii interne 20/0.4 kV, 1200 kVA.
II.1.6) CPV: 31213200-4 - Transformatoare de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3024 lei (1512 lei pt IMM) si per. de valabilitate cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Docum. care atesta constit. garantiei de particip. se prezinta, la deschidere, in original.Mod de constituire: - Scris. de garantie bancara de particip. (formular F11) in favoarea FDEE ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD in original;
- Acte de garantie emise de societate de asigurare in favoarea autorit. contract.;
- Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autorit. contract., cont RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la BT Cluj.Pt. IMM, garantia de particip. se reduce la 50% cu conditia prezentarii form. DECLARATIE privind incadrarea intreprinderii in categ. intreprinderilor mici si mijlocii.Nota: restit. garantiei de particip. se face in baza cererii depuse de ofertant la sediul autorit. contract. (Formular pt. restit. garantiei de participare) cu precizarea val. de restituit, a contului bancii societatii si a denumirii procedurii. Restituirea se face in 3 zile lucratoare de la data indeplinirii cond. de restituire conform OUG 34/2006 art 88.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per. de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. pub. in per. de valab. a ofertei;
- Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata. In acest caz, ofertantul va plati 1512 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului si va avea perioada de valabilitate egala cu durata contractului (Formular F18). Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului si se restituie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 actualizat) completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizat completata in conformitate cu Formular B din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata, in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;Observatie: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Emil MERDAN - Dir. General, ec. Dora FATACEANU - Dir. Economic, ing. Constantin BUDA - Dir. Tehnic 110kV, ing. Ladislau REIDER ? Dir. Dezvoltare; ing. Ada PINTICAN - Sef Serviciu Achizitii, ing. Crina BOBEAN - Responsabil Procedura;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP, formularul A2 din Sectiunea Formulare;5. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre Directia Finantelor Publice (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale catre Primaria Locala ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Oferta depusa de operatorul economic care figureaza cu datorii scadente catre bugetele de stat si bugetul local vor fi respinse conform art. 36, al. 1, lit. b din HG 925/2006 actualizata.7. Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Situatia personala a candidatului ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Ofertantul va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: domeniu de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;2. Pentru persoane fizice - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;3. Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara prinprezentarea de minim un contract/cumul de contracte/comenzi onorate, incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani, avand ca obiect livrarea de transformatoare., Lista principalelor contracte de furnizare efectuate in ultimii 3 ani. Standarde de asigurare a calitatii - certificat de atestare ISO-9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 14:27