Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transformator de putere trifazat 10 MVA 20/10kV pentru statia de transformare Laromet


Detaliu pentru invitatia numarul 354139
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 354139/26.09.2013
Denumire contract: Transformator de putere trifazat 10 MVA 20/10kV pentru statia de transformare Laromet
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372115082, Fax: +40 372871911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transformator de putere trifazat 10 MVA 20/10kV pentru statia de transformare Laromet
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transformator de putere trifazat 10MVA -20, 8±2x2, 5%/10, 4kV.
II.1.6) CPV: 31170000-8 - Transformatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8800 lei/4400 lei ptr.IMM; Valab: 90 zile si se va raporta la termenul limita de primire a of; Cursul de ref considerat pentru echiv. gar de part depusa in alta moneda, va fi cel publicat de BNR in data publicarii invit. de part.Mod const: a)prin instrument de gar emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari. Execut acestui instrument se va face: ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in cf cu contr. garantat; sau ?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;b) prin virament, (O.P.confirmat de banca)in contul EDM: pentru RON-RO33CITI0000000760023019 sau pentru euro-RO11CITI0000000760023027, conturi deschise la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN SUC. ROMANIA;cod SWIFT: CITIROBU. Gar de part este irevocabila.Se va prezenta si decl.pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original.In cazul unei contestatii, in situatia respingerii contest.de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contest nu este ca urmare a adoptarii de catre Aut Contr a masurilor de remediere necesare, Aut Contr va retine contestatorului din garantia de participare, o suma in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b).La proc online, doc care atesta constituirea gar de part va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electr ( in baza art.36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006).Dovada const gar de part va fi postata in SEAP semnata electronic pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, va avea ca termen de valab 90 zile de la data limita de primire a ofertelor si va fi prezentata si in original la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Neprezentarea gara de part conduce la respingerea of, cf HG 925/2006, art. 33, alin.(3), lit.b).
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara T.V.A.;2.Valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului;3.Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/soc.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86 alin. (2)?(4); b) Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicitarea ofertantului) care va constitui anexa la contract;4.Restituirea de buna executie se face cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(1). Se vor avea in vedere si prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1- Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular F2.3. Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Enel Distributie Muntenia - Giuseppe Fanizzi;Director Achizitii ? Trofin Cosmin;Presedinte comisie evaluare - Stefan Ciprian;Membru comisie evaluare - Cosmin Dragomir;Membru comisie evaluare - Grigoruta Camelia;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4, - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in careofertantul este rezident).Certificatele trebuie sa prezinte faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul), Formular F2.5. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fievalabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.-Persoane juridice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Cerinta minima: se solicita dovada unei medii a cifrei de afaceri globale peultimii 3 ani cel putin egala cu 900.000 lei fara TVA (450.000 lei faraTVA - pentru IMM-uri).Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR sianume: anul 2010? 1 Euro=4.2099 Lei, anul 2011? 1 Euro=4.2379 Lei, anul2012? 1 Euro=4.4560 Lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversiaaltor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anualestabilite de catre BNR pentru fiecare an.Documente de confirmare: - Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012. Se prezinta copiilerespectivelor documente.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in careacestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, dinmotive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf.art.185 alin.2 din OUG 34/2006).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor).Lista va trebui sa contina cel putin un contract sau document echivalent din care sa rezulte efectuarea de livrari produse similare in valoare de cel putin 400.000 lei fara TVA.Se solicita prezentarea de certificate/ documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin. (1)lit.a) din OUG34/2006.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual (al monezii alese pentruraportare ) comunicat de BNR., Declaratie care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnicde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fostobtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiicf.art. 188, alin 1, lit.c)., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Criteriile de calificare referitoarela situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociereprezentat la data depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careconfirma ca va pune la dispozitia ofert. a resurselor tehnice si profesionaleinvocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se aflein sit. prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1)si d)., Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va prezenta un angajament incheiat prin care confirma cava pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate, in cazul incare ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocandsustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta un angajament incheiat prin care confirmafaptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata.Tertulsustinator va prezenta completat -Formularul F2.1. prin care vadeclara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute laart. 180 din O.U.G. nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.2. prin care vadeclara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute laart. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.3. prin care vadeclara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute laart. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Informatii/certificate privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru furnizarea de produse similare celor ofertate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer