Achizitie publica - ?Transmiterea inregistrarilor sedintelor Consiliului Judetean Giurgiu si servicii de realizare si difuzare de materiale audiovizuale de promovare a proiectelor si a activitatilor de larg interes judetean?
Detaliu pentru invitatia numarul 335218
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335218/11.09.2012
Denumire contract: ?Transmiterea inregistrarilor sedintelor Consiliului Judetean Giurgiu si servicii de realizare si difuzare de materiale audiovizuale de promovare a proiectelor si a activitatilor de larg interes judetean?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sediul Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, parter, camera 004 - Registratura.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Giurgiu, str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, etaj II, camera 207, telefon: +40 0372462643, persoana de contact: Dragomir Florentina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Transmiterea inregistrarilor sedintelor Consiliului Judetean Giurgiu si servicii de realizare si difuzare de materiale audiovizuale de promovare a proiectelor si a activitatilor de larg interes judetean?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: - transmiterea sedintelor ordinare si extraordinare ale Consiliul Judetean Giurgiu;
- informarea publicului despre realizarile, programele, strategiile Consiliului Judetean de catre presedintele, vicepresedintii, consilieri judeteni, directoridin aparatul propriu al Consiliului Judetean- creatie, productie si difuzare de clipuri de informare audio-video- difuzarea de comunicate, anunturi, stiri de presa- realizarea si difuzarea unor emisiuni de tip promovare ? dezbateri, talk-show, interviuri, etc. - cu reprezentantii conducerii Consiliului Judetean Giurgiu, presedintii comisiilor de specialitate, consilieri judeteni si directori din cadrul aparatului propriu al Consiliului Judetean Giurgiu.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 10.000, 00 lei, valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data limita de primire a ofertelor;
- A.C. poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica A.C. daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.-Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.-Garantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042); sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (art.86 din H.G. nr. 925/2006). Garantia trebuie sa fie irevocabila, iar Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa tinand cont de faptul ca A.C. are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2)oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;3)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.4)in cazul in care C.N.S.C. respinge ca nefondata contestatia formulata de ofertant, A.C., va retine din garantia de participare o suma calculata conform articolului 278 1 din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formular 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator(daca este cazul);Formular 2Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Presedinte ? Vasile Mustatea;Vicepresedinte - Dumitru Gavrila;Vicepresedinte - Marciu Ovidiu Cristian Dan;Secretar al judetului ? Dinu Florian;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Consilieri judeteni: Teodorescu Ioan Viorel, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Ciobanu Liliana, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarileSi completarile ulterioare; Formular 4 - va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. Formular 5Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local.- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.Lipsa codului aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala descalifica ofertantul sau asocierea.Licenta audiovizuala, pentru difuzarea prin retele de telecomunicatii a serviciilor de programe de televiziune, acordata de Consiliul National al Audiovizualului(Lege nr. 504/2002 - Legea audiovizualului).Decizia de autorizare audiovizuala, pentru difuzarea prin retele de telecomunicatii a serviciilor de programe de televiziune, acordata de Consiliul National al Audiovizualului, (Lege nr. 504/2002 - Legea audiovizualului)valabila la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Documentele se vor prezenta in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Licenta audiovizuala, pentru difuzarea prin retele de telecomunicatii a serviciilor de programe de televiziune sau echivalent.Decizia de autorizare audiovizuala, pentru difuzarea prin retele de telecomunicatii a serviciilor de programe de televiziune sau echivalent, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitatile necesare indeplinirii contractului.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Nota: - Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?;Persoanele juridice straine vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- se va prezentacel putin un contract/document care are ca obiect servicii similare cu cele care fac obiectul achizitiei.- recomandare/certificat constatator (referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pentru contractul mentionat), - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta declaratie comuna., - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte., - Declaratie referitoare la instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., - Informatii privind subcontractantii - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi(daca este cazul);, - Informatii privind asociatii.(daca este cazul) In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP - atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 16:34