Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - transport aerian


Detaliu pentru invitatia numarul 346900
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE VOLEI
Numar invitatie: 346900/17.05.2013
Denumire contract: transport aerian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE VOLEICod fiscal: 4203741, Adresa: STR. VASILE CONTA 16, SECTOR 2, Bucuresti, Telefon: +4021-3171747, Fax: +4021-3171747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. Vasile Conta 16, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020954, telefon: +40 213171747, fax: +40 213171747, persoana de contact: Florin VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Conta 16, sector 2, Bucuresti, Romania, et. 5, cam 505.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: transport aerian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de transport aerian pentru deplasarea delegatiilor si loturilor nationale de volei. Biletele se vor livra la sediul F.R. Volei.
II.1.6) CPV: 60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 296 - 444, 282 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare: 8.000 lei.Se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza formularul nr. 12 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO16RNCB0285069512090001 al autoritatii contractante, deschis la BCR ? Sucursala UNIC.Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul nr. 9).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 3)/ Cazier judiciar al operatorului economic/ Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidatprecum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formularul nr. 4 )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 5)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul nr. 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Dl. Viorel MANOLE ? Secretar General, Dl Constantin ISPAS ? Secretar Federal, Dna. Stefania NICOLAE ? Economist, Dna. Gabriela BULGARIU ? Inspector de Specialitate/ Presedinte Comisia de Evaluare, Dna. Iulica SAVUICA ? Referent/ Membru Comisia de Evaluare si Dl. Florin VASILE - BOSI ? Referent/ Membru Comisia de Evaluare.5. Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: Conditie de calificare: certificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent, conf. art. 112 si art. 113 din Ordonanta nr. 92/2003, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original sau copie cu mentiunea: «conform cu originalul».Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea acordului-cadru de prestare servicii.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare. 1. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriala) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.2. Acreditare I.A.T.A. pentru ofertant, ca persoana juridica (Asocia?ia Interna?ionala de Transport Aerian/ International Air Transport Association)Se vor prezenta documente care atesta calitatea de agent autorizat I.A.T.A. al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul obiectului contractuluiCifra medie de afaceri in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 317.214 leiModalitatea de indeplinireCompletare Formularul nr.8.Cursul de referin?a RON/EURO mediu al BNR/ info europa pentru anul: - 2010:4, 2099 RON/EURO;
- 2011:4, 2379 RON/EURO;
- 2012:4, 4560 RON/EURO.Aten?ie! Ofertantul care solicita reducerea cerin?ei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declara?ie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Extras din bilan?urile contabile pe ultimii 3 ani, vizate ?i inregistrate de catre organele competente, din care sa rezulte cifra de afaceri completata in formularul nr. 8Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta copii lizibile conforme cu originalul semnate si stampilate de pe pagina cu viza M.F.P. si de pe cea cu cifra de afaceri, in parte de catre ofertant. In locul bilan?ului pentru ultimul an financiar (2012), operatorul economic poate depune alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situa?iei economice ?i financiare a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorservicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat cel putin maxim 2 contracte avand ca obiect servicii de transport aerian similar a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 158.607 lei fara TVAModalitatea de indeplinire: CompletareFormularul nr. 10.Prezentare certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar.Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Cursul de referin?a RON/EURO mediu al BNR/ info europa pentru anul: - 2010:4, 2099 RON/EURO;
- 2011:4, 2379 RON/EURO;
- 2012:4, 4560 RON/EURO., Informa?ii despre asociereModalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 16, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraModalitatea de indeplinire: Dupa caz, Completare Formularul nr. 17Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2013 20:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer