Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport auto marfa


Detaliu pentru invitatia numarul 357227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 357227/31.01.2014
Denumire contract: Transport auto marfa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: RO10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250578, fax: +40 252/323685, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport auto marfa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de transport auto marfuri pentru sucursalele beneficiare.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 136 LEI - LOT 1;4.800 LEI ? LOT 2Garantia de participare se constituie prin: 1.instrument de garantare Formular SGB - emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- garantia trebuie sa fie irevocabila.2. virament bancar, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, in contul cont IBAN RO86UGBI0000552006027RON deschis la Garanti Bank - Agentia Drobeta Turnu Severin Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Pentru garantia de participare echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 15.01.2014.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului fara T.V.A.Garantia de buna executie a contractului de furnizarese constituie, prin : ? instrument de garantare (conform Formular GBE) in cel mult 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului cu valabilitatea egala cu durata contractului.- daca partile convin ? retineri succesive din facturile partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria statului (conf.art.90, alin.3 din HG 925/2006 actualizata).- depunerea la casierie a unor sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, semnata si stampilata.Se va prezenta Formularul 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, semnat si stampilat.Se va prezenta Formularul 3Cerinta nr. 4Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Danut ANDRUSCA ? director generalMariana SIMION - director economicMarius ?Cristian PREDA ? director Sucursala Romag ProdPaul IVASCU ? director Sucursala Romag TermoCristina PANDURU ? contabil sef Sucursala Romag ProdEmi MITROFAN ? contabil sef Sucursala Romag TermoGeorgeta ? Nicoleta CIOVICA?sef serv. contencios juridicAngelica POPESCU?sef serviciu achizitii publice aprovizionareIulia MASUTI?membru comisie de evaluare ofertePetre LUCA ?membru comisie de evaluare oferteRio SVOBODA - membru comisie evaluare oferteMihai CIOLAN ?membru comisie de evaluare oferteConstantin CROITORU ?membru comisie de eval. oferteEmilia CLAIN?CFP Sucursala Romag - ProdGheorghe BULUM ?CFP Sucursala Romag - TermoVasile DOBRE- membru comisie de evaluare oferteDorina Mihaela MINZALA?membru comisie de evaluare oferteAdina Andreea CIOICA?membru comisie de evaluare oferteAmalia MIHART ?membru comisie de evaluare oferteLucian RAVEANU ?membru comisie de evaluare oferteValerica BOBOCEL ?membru comisie de evaluare oferte;Marian GULITA ? elaborare caiet de sarciniIoan Dorin FUSU? elaborare caiet de sarcini Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. In urma stabilirii clasamentului final, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata, daca in cadrul ofertei documentul a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta certificatul constatator.Cerinta nr. 2Licenta de transport auto marfa emisa de ARR , aflata in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor - copie conforma cu originalul.Se va prezenta Licenta de transport automarfaPersoane fizice/juridice straineCerinta nr. 4Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Se vor prezenta documentele edificatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (nu se va lua in considerare anul in curs ). Pentru echivalenta lei/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anii: 2011, 2012 si 2013.Pentru alte monede decat euro, valorile cifrei de afaceri se vor exprima in lei/valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari., Informatii privind asigurarea cu autovehicule specifice transportului rutier de marfa.Ofertantul va prezenta o lista a autovehiculelor de care dispune pentru prestarea serviciilor solicitate aferente fiecarui lot pentru care se depune oferta.Pentru fiecare autovehicul din lista se vor prezenta, in copii, urmatoarele documente: documente de proprietate, contract de leasing sau inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii referitoare la personalul de conducere si conducatorii auto de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, care intrunesc conditiile de a conduce autovehicule de tipul celui solicitat prin caietul de sarcini (la fiecare lot pentru care se depune oferta) si copii dupa documentele care atesta aceasta calitate (permise auto, atestate)., ?Acord de asociere?Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a exista obligatia legalizarii. Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.In cazul grupurilor de operatori economici, unul dintre parteneri trebuie desemnat ca lider.Ceilalti membri ai grupului trebuie sa prezinte o declaratie care sa ateste recunoasterea calitatii de lider a acestuia.Oferta va fi transmisa de liderul grupului. Oferta va include si Acordul de asociere - Formularul 11, nelegalizat. In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.Un operator economic poate participa la procedura de atribuire numai cu o singura oferta, fie in nume propriu, fie in cadrul unui grup.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea), trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte; celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.Operatorii economici care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la articolele 180 si 181, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, vor fi exclusi din procedura de atribuire., Declaratie privind subcontractantii, cu subcontractantii si specializarea acestora.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, are obligatia de a preciza: 1. partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze;2. indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora;3. datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora..Nota: Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.- resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.- in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modif. prop. tehnice sau financiare initiale., Alte informatii Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 10:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer