Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport balast 4.380 tone pentru executia lucrarii : Modernizare drum comunal DC 43, km 4+143 ? 5+285, L=1.142 m , in satul Loturi, comuna Schitu Golesti, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 329404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Numar invitatie: 329404/13.06.2012
Denumire contract: Transport balast 4.380 tone pentru executia lucrarii : Modernizare drum comunal DC 43, km 4+143 ? 5+285, L=1.142 m , in satul Loturi, comuna Schitu Golesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248210062, fax: +40 0248210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, birou Licitatii-Achizitii, Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport balast 4.380 tone pentru executia lucrarii : Modernizare drum comunal DC 43, km 4+143 ? 5+285, L=1.142 m , in satul Loturi, comuna Schitu Golesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport balast 4.380 tone pentru executia lucrarii : Modernizare drum comunal DC 43, km 4+143 ? 5+285, L=1.142 m , in satul Loturi, comuna Schitu Golesti, judetul Arges
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 1.700 lei- valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ;Conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 : - (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ?-Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta-Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.b) Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.c) Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Restituirea garantiei de buna executie se va realiza prin una din modalitatile prevazute la art. 92 alin. 3 din HG nr. 925/2006 daca nu se ridica pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratii privind eligibilitatea.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Ratoi Ion - Sef Serviciu P.U.P- Donoiu Grigore Emil ? Economist-Grigore Maria - Sef Tehnic-Crinu Gheorhe - Sef District-Secuiu Aurelian - Sef Sector Productie-Malai Rebeca - Responsabil Distante-Oneata Dragos - Responsabil Preturi-Petrescu Aurel - Presedinte Consiliu Administratie-Bobica-Barbu Gheorhe - Membru Consiliu Administratie-Stoicea Alin - Membru Consiliu Administratieeste exclus din procedura de atribuire?.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei-original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului -emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. . Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie conform cu originalul .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la anul 2011., Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniValorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANULCURS EURO20094, 237320104, 209920114, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de serviciiin ultimii3 ani, Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii ., declaratie privind asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer