Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport factori postali dispersie Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 342428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: C.N.POSTA ROMANA S.A.
Numar invitatie: 342428/06.02.2013
Denumire contract: Transport factori postali dispersie Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.N.POSTA ROMANA S.A.Cod fiscal: RO 427410, Adresa: B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 212007408/496/404/410/409, Fax: +40 212007411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mamaia, nr. 156, Constanta, Romania, cod postal: 900534, telefon: +40 241613300, persoana de contact: Dorina ANDRONE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Mamaia, nr. 156, Constanta, Romania, cod postal: 900534, telefon: +40 241613300, persoana de contact: Dorina ANDRONE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii po?tale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport factori postali dispersie Constanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport factori postali in orasele Braila, Galati, Tulcea si imprejurimi, pendinte de dispersia Constanta utilizand mijloace de transport adecvate (autobuz/microbuz) cu sofer.
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru fiecare lot in parte, valabila cel putin 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia se va constitui dupa cum urmeaza: lot 1 - 820lei;lot 2 - 240lei; lot 3 - 950lei.Intrucat val. estimata a acestor loturi este sub pragurile prevazute de art. 278^1, alin.(1), OUG nr. 34/2006, nu se va retine din garantia de participare in cazul incidentei art. 278^1, alin.(1), OUG nr.34/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este cf. art. 86, alin(1), HG 925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul autoritatii contractante este O23BPOS85002717790ROL02 deschis la BancPost Reprezentanta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Nota: a.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara/soc de asigurari se va completa respectand modelul prevazut in Sectiunea Formulare.Garantia de participare se va completa si se va depune in original, pana la data si ora deschiderii ofertelor, la punctul declarat pentru depunerea ofertei, prevazut la I.1), paragraf 2 a prezentei Fise de Date.b.In cazul unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele operatorului economic desemnat liderul asocierii.c. cursul ero/ron utilizat pentru calculul echivalentei va fi cel comunicat de catre BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: 5% din valoarea de atribuire a contractului, fara TVA. b) Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(2), din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie in cadrul CN Posta Romana SA in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ion SMEEIANU - Director General, Alexandru PETRESCU - Director Executiv Directia Strategie si Dezvoltare, Daniela POPA - Director Executiv Directia Exploatare Postala, Gabriel Eugen DUMITRU ? Director Directia Logistica, Gabriela Izabela MANTU ? Director Directia Economica si Dezvoltare, Rosita ALEXE - Sef Departament Juridic, Ileana MINCU- Sef Serviciu Fond Imobiliar si Administrativ, Virgiliu Bogdan PANA - Sef Serviicu Transport, Antonio Robert LORENTZ - Sef Serviciu Achizitii. Fiecare operator economic care participa la procedura de atribuire, indiferent de calitatea sa de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator are obligatia de a depune aceasta declaratie.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- completata in conformitate cu Formularul B1 din Sectiunea Formulare.7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- completat in conformitate cu Formularul B1a din Sectiunea Formulare.Nota: a.Existenta datoriilor privind obligatiile de plata la bugetul consolidat sau bugetul local pot conduce la descalificarea ofertantului.b.Obligatiiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensatii etc) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor, ofertantul anexand documente justificative in acest sens.c.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. 1. Documente care dovedesc forma de inregistrare: a) Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa rezulte urmatoarele: - informatiile cuprinse in interiorul certificatului sa prezinte situatia operatorului economic reala/actualizata la data limita de depunere a ofertelor;
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/ alte documente echivalentePentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, se va prezenta si traducerea autorizata in limba romana.In situatia prezentarii documentului in copie certificata, in etapa evaluarii ofertelor/in perioada de asteptare, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate, certificatul constatator/autorizatia de functionare (sau documentul echiv) in original sau copie legalizata.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.2. Documente emise de organismele acreditate: Licenta comunitara (eliberata de ARR), in conformitate cu Ordonanta nr27/2011, art.23-46, respectiv Regulamentul CE nr.1073/2009.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., 2.2.2) declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.Media cifrei de afaceri se calculeaza ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri anuale pentru perioada solicitata la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR, aferent anilor de referinta, dupa cum urmeaza: anul 2009-1euro=4, 2373 lei;anul 2010-1euro=4, 2099 lei;anul 2011-1euro=4, 2379 lei., 2.2.1)ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru operatorii economici nerezidenti(straini): In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatoruleconomic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata aacestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Nota generala: a) Conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 si art. 11^1 din HG nr. 925/2006, daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Tertul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ln cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la lit. a)., 2.3.1)lista a principalelor prestari de servicii, pentru fiecare lot in parte, similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere oferta), continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta minim un document edificator, emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa se confirme prestarea de servicii similare. Ofertantul poate prezenta paginile din document care contin referinte privind partile documentului, obiectul documentului, durata, pretul/valoarea, precum si semnatura/stampila partilor. Copiilerespective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila., 2.3.2) Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., c)Angajamentul ferm incheiat in forma autentica, va fi depus in original. Prin acesta sustinatorul confirma faptul ca va pune ladispozitia ofertantantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul din partea sustinatorului trebuie sa contina cele solicitate in art. 11^1, alin (3) sau (4), dupa caz, din HG nr. 925/2006, precum si prevederea ???????. (se completeaza cu denumirea sustinatorului) raspunde pentru prejudiciile cauzate CN Posta Romana SA ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva ?????? (se completeaza cu denumirea sustinatorului).?, 2.3.4) declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Nota: 1. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea corespunzatoare in cadrul formularului mentionat mai sus.2. A se avea in vedere prevederile art. 96 din HG nr. 925/2006., 2.3.3) declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice (mijloace de transport, dispozitive, dotari si SDV-urile specifice) de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste modalitatea de dispunere(in proprietate sau chirie) a echipamentelor tehnice declarate la acest punct.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer