Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport, manipulare si depozitare a mobilierului, publicatiilor, utilajelor tipografice, incunabule clasate in tazaur, arta si bunuri culturale


Detaliu pentru invitatia numarul 325342
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Biblioteca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 325342/27.04.2012
Denumire contract: Transport, manipulare si depozitare a mobilierului, publicatiilor, utilajelor tipografice, incunabule clasate in tazaur, arta si bunuri culturale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca Nationala a RomanieiCod fiscal: 6312079, Adresa: str. Ion Ghica nr.4, Bucuresti, Telefon: +40 213136205, Fax: +40 213123381
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ion Ghica nr.4, Bucuresti, Romania, cod postal: 700000, telefon: +40 213136205, fax: +40 213123381, persoana de contact: Laurentiu Neagoe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biblioteca Nationala a Romaniei, Str. Ion Ghica nr.4, sector 3 Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport, manipulare si depozitare a mobilierului, publicatiilor, utilajelor tipografice, incunabule clasate in tazaur, arta si bunuri culturale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de transport, manipulare si depozitare pe loturi: Lotul I mobilier, publicatii si utilaje tipograficeLotul II incunabule clasate in tezaur, arta si bunuri culturale mobile
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2% din valoarea estimata a contractului respectiv: Lot I: 1085 leiLot II :1835 leiConform HG 925/2006, art. 86, alin.1: Garantia de participare se constituie - prin virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante RO42TREZ7035009XXX014057, deschis la trezoreria sector 3, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formularului 11.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG34/2006, ofertantul va prezenta Formularul 2;
- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010, ofertantul va prezenta Formularul 5- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoziile art. 180 din OUG 34/2006 - Anexa nr. 10- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 1din OUG 34/2006 - Formular nr. 3Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie: Elena Tirziman - Director General, Dorel Aanicai - Birou Achizitii Publice, Gabriel Ene - Serv. Finaniar Contabilitate, Laurentiu Neagoe - Director Administrativ, Petruta Voicu - Sef Serv. Depozite Generale, Anca Andreescu - Sef Serv. Colectii Speciale.Se vor depune: - Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in copie semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul").- Certificatul privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariei in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in copie semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea "conform cu originalul"). Cerinte obligatorii: - Certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului cu cel mult 60 de zile inainte de depunerea ofertei, original sau copie semnata de reprezentantul legal, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul".- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice prin care firma trebuie sa fie specializata si autorizata pentru manipularea si transportarea obiectelor de patrimoniu cultural mobil conform H.G. nr.1546/2003 pentru aprobarea Normelor de conservare si restaurare a bunurilor culturale mobile clasate, Capitolul III- Conservarea bunurilor culturale mobile clasate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii- Declaratie privind instruirea personalului tehnic de specialitate in domediul conservarii si manipularii bunurilor de patrimoniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer