Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport Material Lemnos


Detaliu pentru invitatia numarul 349074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ocolul Silvic Rasinari R.A.
Numar invitatie: 349074/25.06.2013
Denumire contract: Transport Material Lemnos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOcolul Silvic Rasinari R.A.Cod fiscal: RO 16727448, Adresa: str. O. Goga nr. 1687, Rasinari, Telefon: +40 0269557779, Fax: +40 0269557779
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. O. Goga nr. 1687, Rasinari, Romania, cod postal: 557200, telefon: +40 0269557779, fax: +40 0269557779, persoana de contact: O.S. Rasinari R.A.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul O.S. Rasinari R.A., Jud. Sibiu, loc. Rasinari, str. O. Goga, nr. 1687
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport Material Lemnos
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Tariful maximal pentru transportul masei lemnoase pe distantacuprinsa intre 140-180 KM este de 60lei/mcde material lemnos transportat, iar cantitateatransportata este intre1 mc si 6000mc pentru intregul Acord Cadru .Coeficientii de ajustare a costurilor de transport in functie de conditiile specifice, sunt : nr. crt.Distanta de transp (km)Coeficientii de ajustare functie de distanta (C.a.)10-150.5216-450.55346-600.6461-750.7576-900.8691-1050.857106-1200.98121-1400.959141-1801Formula de calcul al pretului unitar de transport lei/mc: Pretul unitar in functie de distanta de transport (lei/mc) = pret ofertat pe distanta de 141-180 km * coef. de ajustare.[P.U. = P.O. (141-180km)*C.a.]-servicii transport masa lemnoasa total pentru Acordul Cadru: 6 000 mc x 60 lei =360 000 leiTOTAL360 000 lei, reprezentand82 547.98 Euro (Cursul valutar B.N.R. din data de 23.05.2013 este de 4.3611 lei /1 euro).
II.1.6) CPV: 77210000-5 - Servicii de transport de busteni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la prezenta procedura este prevazuta obligatia ofertantilor de a constitui o garantie de participare.Cuantumul garantiei de participare: 5 000, 00 lei/ 1146, 50 euro.(Cursul BNR din 23.05.2013; 1 Euro = 4.3611 Ron)Cont Ocolul Silvic Rasinari R.A., deschis la BCR Sibiu: cont RO14RNCB0227036053370001.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepandcu data depunerii ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata ori filacec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau prin depunere numerar la caseria societatii.In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatoriloreconomici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatoriieconomici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, care devine anexa la contract sau se incaseaza prin retineri succesive din fiecare factura. Suma initiala care se depune decatre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractuluiIn baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatoriloreconomici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatoriieconomici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr. 2).2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr. 3).3) Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local : - certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (formular nr. 4).5) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, (formular nr. 5).6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (formular nr. 3).7) Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii, (Formularului 9 - Declaratie privind sanatatea si protectia muncii). a)Declaratie privind dotarile cu utilaje si lista mijloacelor fixetrebuie sa cuprinda obligatoriu urmatoarele: ATF (autotrenuri forestiere) prevazute cu macara hidraulica sau ATF prevazute cu troliu si cabluri, (Formularul nr. 6)b)Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a personalului tehnic de specialitate: completare, (Formular nr. 7)c)Declaratii privind serviciile similare prestate in ultimii trei ani, (Formular nr. 8)d)Certificat de inregistrare de la ORCe)Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie certificata din care sa rezulte ca societatea are in obiectul de activitate al societatii activitatea de transport rutier de marfuri (clasa CAEN 4941).f)Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente si informatii suplimentare in scopul verificarii datelor din aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privindmediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta de transportPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer