Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport rutier, colectare si depunere la unitatile bancare a valorilor banesti si a instrumentelor de plata din subunitatile STFC Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 354150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 354150/25.09.2013
Denumire contract: Transport rutier, colectare si depunere la unitatile bancare a valorilor banesti si a instrumentelor de plata din subunitatile STFC Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSNTFC "CFR CALATORI" S.A.Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STFC Bucuresti, str Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, et. 1, camera 18, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010858, telefon: +40 731990201, fax: +40 344819344, persoana de contact: Alexandru Craciun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STFC Bucuresti, str Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, et. 1, camera 18, Bucuresti, Romania, cod postal: RO-010858, telefon: +40 731990201, fax: +40 344819344, persoana de contact: Alexandru Craciun
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport rutier, colectare si depunere la unitatile bancare a valorilor banesti si a instrumentelor de plata din subunitatile STFC Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport rutier, colectare si depunere la unitatile bancare a valorilor banesti si a instrumentelor de plata din subunitatile STFC Bucuresti
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 488 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2120 lei, valabila 60 de zile de la termenul limita depunerii ofertelor, conform modelului din sectiunea formulare; in cazul constituirii garantiei de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va calcula cu 6 zile inainte de termenul limita al depunerii ofertelor; va fi constituita prin: -numerar la casieria STFC Bucuresti;
-virament bancar;
-OP in contul RO81 BPOS 7040 8013 993 RON01, deschis la BancPost - Filiala Palat CFR-este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie;
-scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante;
-orice alt instrument de garantare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. AC are dreptul de a retine din garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Restituirea garantiei in baza cererii depuse conform formular M
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: 5%, fara TVA din valoarea de atribuire a contractului;b)Mod de costituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: -scrisoare de garantie (Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare);
-numerar la casieria STFC Bucuresti;
-orice alt instrument de garantare;
-retineri succesive din sumele datorate din facturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006, cu modidicarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare - in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare - in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este termenul limita de depunere a ofertelor;4.certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010, inconformitate cu Formularul K din Sectiunea Formulare - in original;5.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 691 din OUG 34/2006, cu modidicarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea Formulare - in original;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanle cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Laurentiu Cornel - Director STFC Bucuresti; Marioara Pancu - Contabil Sef; Cerchez Ioan - Sef Serviciu Juridic; Florian Leonte - Sef Divizie Comercial; Anca Damian - Sef Birou Patrimoniu Achizitii; Popescu Oana - Sef Serviciu VV; Dogaru Catalin - Inginer ; Craciun Alexandru - Inspector specialitate.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei). 1. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta: in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, care sa fie valabila si care sa ateste ca societatea este specializata pentru servicii de transport si paza valorilor, conform Legii nr. 333/2003. Informatiile cuprinse in aceasta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.3. Avizul Inspectoratului Judetean de Politie sau al Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti, dupa caz, in a carei raza de activitate isi are sediul societatea specializata de paza si protectie, eliberat pentru conducatorul societatii respective, conform Legii nr. 333/2003.4. Autorizatie pentru detinere armament letal sau neletal eliberata de Inspectoratul de Politie Judetean sau de Directia generala de Politie a Municipiului Bucuresti, dupa caz, in a carei raza de activitate isi are sediul societatea specializata de paza si protectie, conform Legii nr. 295/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012. - in copie., Informatii generale privind cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie privind mijloacele auto blindate ce vor fi utilizate in transportul valorilor (dotare, stare tehnica, etc), Se va prezenta orice document din care sa reiasa informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare. Standardele de asigurare a calitatii implementate prin certificat care sa ateste implementarea sistemului ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer