Achizitie publica - Transport salariati de la domiciliu la locul de munca si retur la sectia CFU Jilt
Detaliu pentru invitatia numarul 340503
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340503/04.12.2012
Denumire contract: Transport salariati de la domiciliu la locul de munca si retur la sectia CFU Jilt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, et. 1, Secretariat Director Adjunct Achizitii, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171171/ +40 374171161, fax: +40 253222015, persoana de contact: BIROUL ATRIBUIRE CONTRACTE LUCRARI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Oltenia SA - Sucursala Divizia Miniera din Targu Jiu, str.Tudor Vladimirescu, nr.1-15, etaj 1, Secretariat Director Adjunct Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport salariati de la domiciliu la locul de munca si retur la sectia CFU Jilt
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport salariati de la domiciliu la locul de munca si retur la sectia CFU Jilt, conform Caietului de Sarcini, pe rutele: Dragotesti - Baniu;Dragotesti - Covrigi;Dragotesti - Miculesti;Dragotesti - Miluta;Dragotesti - Motru;Dragotesti - Targu Jiu;Dragotesti - Turceni.
II.1.6) CPV: 60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 164 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul in lei al garantiei de participare, este de 4.820, 00 lei. Se poate depune in contul RO49 RNCB 0149 0345 6255 0007 BCR-Agentia Gorj. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor). Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; sau -depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC). Suma care se va retine este de 2.411, 64 lei. (Formular model)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia, fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire: -conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (2) din HG 925/2006; sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011. (Formular model)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.1802. Declaratie privind eligibilitatea (completare Formular model)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (completare Formular model)4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (completare Formular model)5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน (completare Formular model)6. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie (completare Formular model);7. Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director Sucursala Divizia Miniera - Ogarlaci Vasile, Director RUA- Lazariu Constantin, Director Economic - Viasu Nicolae, Director Adjunct Achizitii Publice - Rebedea Ion, Sef Biroul Atribuire Contracte Lucrari - Ghioc Stefan, Sef Biroul Legislatie Comerciala si Contecios - Mihaela Lazar Andrei, Biroul Legislatie Comerciala si Contecios - Uzuru Liliana, Biroul Atribuire Contracte Lucrari ? Istrate Dan (completare Formular model).8. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare ? (completare Formular model). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator (eliberat cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea ttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind dotarea tehnica solicitata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare prestarii de servicii propusa prin documentatia de atribuire, verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal. In cazul in care operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei numite de SDM Tg.-Jiu, acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris, chiar in cuprinsul procesului-verbal. Numarul de mijloace de transport persoane din RT2 va fi de cel mult 20% din parcul activ al pachetului ofertat, iar tipul de mijloace de transport persoane de rezerva trebuie sa acopere plaja tipurilor ofertate in RT1., (cont.cer.1)Mijlocul de transport persoane din parcul RT1 poate fi inlocuit numai cu un mijloc de transport persoane din parcul de rezerva RT2 similar celui contractat, acest lucru urmand a fi notificat imediat subunitatii beneficiare.Ofertantul va comunica in scris, odata cu depunerea ofertei, locatiile( max.2) si data, in perioada imediat urmatoare datei cand a avut loc sedinta de deschidere, unde pot fi verificate toate mijloace de transport persoane ofertate conform RT1 si RT2, de catre comisia de evaluare si vizualizare., (cont.cer.1)Fisele de prezentare ale mijloacelor de transport persoane, vor fi verificate si completate cu ocazia vizualizarii de catre comisia de vizualizare si evaluare tehnica, acordand in final calificativul admis/respins.Se considera calificat acel ofertant care prin asigurarea tehnica propusa si prezentata, conduce la confirmarea existentei unei capacitati tehnice de executie a contractului de prestari servicii la cerintele de calitate din caietul de sarcini si indeplineste conditiile ca parcul RT1 sa fie activ in proportie de 100%, iar parcul de rezerva sa fie activ in proportie de cel putin 50%.(cont.cer.1)In cazul in care numarul de mijloace de transport persoane admise din parcul activ si de rezerva evaluat, in urma inspectiei de comisia de evaluare tehnica, nu indeplinesc cele mentionate mai sus, ofertantul nu este calificat, oferta tehnica este neconforma., (cont.cer.1)Pentru toate mijloacele de transport inscrise in formularele RT1 si RT2 ofertantul va completa cate o ?FISA DE PREZENTARE A MIJLOCULUI DE TRANSPORT PERSOANE?, ,(cont.cer.1)4. Certificate de clasificare ? certificat eliberat de comisia de clasificare, prin care se atesta gradul de confortal unui autobus sau microbus;5.Declaratie din care sa rezulte ca ofertantul se obliga sa prezinte dupa semnarea contractului de prestari-servicii "Licenta de executie pentru traseu", in cazul desemnarii acestuia ca si castigator. Aceste copii vor fi lizibile si vor purta pentru conformitate semnatura si stampila in original a ofertantului. Toate aceste documente reprezinta conditie eliminatorie in caz de neprezentare, urmand ca ele sa fie confruntate cu originalele, de catre comisia de vizualizare si evaluare tehnica, Cerinta nr. 2 - Informatii privind subcontractarea, conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (dupa caz) formularul model, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile de subcontractare (formular model), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere asubcontractantilor propusi. Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul., Cerinta nr. 4 - Informatii privind experienta similara - prestatia de servicii similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 241.000 lei. Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/care sa confirme executia de servicii prestate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani (calculati prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor), care sa confirme executia de servicii similare (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte). Pentru echivalenta leu/valuta (daca este cazul), se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei., Cerinta nr. 5 - Informatii privind personalul. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul are obligatia sa asigure cel putin un responsabil de contract, pentru care se va prezenta CV., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (mijloace de transport, dispozitive, dotari si SDV-urile specifice) , a laboratoarelor de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii, precum si documente care sa ateste detinerea (dotare proprie sau leasing , inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie);formularul RT 1 - parc activ mijloace de transport persoane, ofertat pentru exploatare;formularul RT2 - parc activ de rezerva , mijloace de transport persoane, ofertat pentru inlocuire mijloace de transport defecte din parcul de exploatare in caz de defectiuni; Cerinta nr. 1 - Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara, Cerinta nr. 2 Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau similara. Se va prezenta certificarea ISO 14001 ? standard de certificare a managementului de mediu sau echivalenta, emisa de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP, documentatia de atribuire nr. 71723 atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 07:45