Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Transport salariati la si de la serviciu


Detaliu pentru invitatia numarul 342828
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CET S.A. Bacau
Numar invitatie: 342828/18.02.2013
Denumire contract: Transport salariati la si de la serviciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCET S.A. BacauCod fiscal: RO 14639374, Adresa: str. Chimiei, nr. 6, Bacau, Telefon: +40 234585050, Fax: +40 234519650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport salariati la si de la serviciu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va atribui contractul de prestari servicii de transport al salariatilor S.C. CET Bacau S.A. pe traseele si respectand graficul de circulatie pentru curse, asa cum este prevazut in anexa la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 3235 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare se poate constitui prin una din modalitatile prevazute la art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont bancar: RO54BRDE040SV33916590400, deschis la BRD BacauGarantia de participare poate fi constituita si prin depunerea de numerar la casiereia S.C. CET S.A.Bacau- In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din suma precizata.- Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in valuta, cursul de schimb de referinta este cel BNR de la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita in oricare din formele prevazute la art. 90, alin. (1) - (3), din H.G. 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie va fi constituita prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, se vor avea in vedere prevederile H.G. 1045/2011.- In cazul operatorilor economici care fac parte din categoria IMM, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 (Formular 1.5 din sectiunea Formulare) privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata de OG 27/2006, garantia de buna executie se constituie in cuantum de 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului .- Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera / restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute la art. 92, alin. (2) din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare in conformitate cu Formularul 2.1 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de tertul sustinator.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34 / 2006 - Completare in conformitate cu Formularul 2.2 din Sectiunea Formulare; daca este cazul, tertul sustinator va mentiona neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 prin completarea Formularului 2.21 din Sectiunea Formulare.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare document completat in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314 din oct. 2010 ? Formular 2.3 din Sectiunea Formulare.4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Prezentare document completat in conformitate cu Formular 2.4 din Sectiunea Formulare.5. Declarate pe proprie raspundere privind evitarea conflictului de interese - neincadrare in prevederile OUG 34/2006, Art. 691*) - Prezentare document - intocmit in conformitate cu Formular 2.5 din Sectiunea Formulare; formularul va fi prezentat, daca este cazul, si de subcontractant si/sau tertul sustinator.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante? COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR: - Marius Ion Stanila - presedinte comisie de evaluare - director comercial;
- Ioan Hanu - membru - consilier juridic- Jan Sora ? membru- Andrei Teisanu - membru- Lenuta Trifan - membru membru de rezerva conform art. 72, alin. (4).- CONDUCEREA SOCIETATII: - Neculai Olaru - director general- Neculai Balus - director tehnic- Mariana Rusu - contabil sef Operatorii economici vor incarca in SEAP documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni fisiere electronice, scanari ale originalului / copiei legalizate / copiei lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentat in forma stampilata, semnata si scanata.- Certificatul constatator trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele date actuale la data limita de depunere a ofertelor: denumire operator economic si date de identificare, sediul social si sediile secundare, filiale, puncte de lucru, etc, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia societatii.- Din certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, care trebuie sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);Pt. Persoane juridice/fizice straine: - Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata).Operatorul economic clasat pe primul loc, va prezenta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat, si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Lista dotare autovehicule pentru transportul a 45 de persoane pentru fiecare din traseele din Anexa 1 la caietul de sarcini.Operatorii economici vor face dovada capacitatii de transport a 45 de persoane cu declararea numarului de autovehicule folosite in acest sens si a capacitatii de transport a fiecaruia., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Operatorul economic trebuie sa dispuna de personal suficient pentru a conduce toate vehiculele ce vor fi folosite pentru indeplinirea contractului., Nominalizarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Conducatorii auto trebuie sa detina permise auto categoriile B si D sau E, valabile la data limita de depunere a ofertelor., Licenta de transport pentru fiecare autovehicul care efectueaza transport de persoane si care va fi folosit de operatorul economic pentru indeplinirea contractului, emisa de A.R.R. in conformitate cu Regulamentul Consiliului CEE) 684/92., Certificat de competenta profesionala pentru transportul rutier national eliberat de Autoritatea Rutiera Romana, in conformitate cu Ordinul Ministrului Transporturilor, nr. 604/09.07.2007., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Partile subcontractate vor fi descrise detaliat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer