Achizitie publica - Transport si achizitionarea de : Piatra sparta pentru drumuri, sort 40-63 mm si sort 63-90 mm ( STAS 6400-84 , SR 667/2000 si SR 662/2002), 1.437 to pentru executia lucrarii : ,, Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DC 205 ( DJ 678 A ) Lacurile - Schitu M
Detaliu pentru invitatia numarul 323942
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323942/11.04.2012
Denumire contract: Transport si achizitionarea de : Piatra sparta pentru drumuri, sort 40-63 mm si sort 63-90 mm ( STAS 6400-84 , SR 667/2000 si SR 662/2002), 1.437 topentru executia lucrarii : , , Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DC 205 ( DJ 678 A ) Lacurile - Schitu Matei - Ciofrangeni, km 1+240-3+500, in com. Ciofrangeni, judetul Arges ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.Cod fiscal: RO 27648587, Adresa: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Telefon: 0248/210062, Fax: 0248/210062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. George Cosbuc, nr. 40, Pitesti, Romania, cod postal: 110103, telefon: +40 0248/210062, fax: +40 0248/210062, persoana de contact: Valeria Vasilca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. George Cosbuc, nr. 40, et. 2, Birou Licitatii-Achizitii, Pitesti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transport si achizitionarea de : Piatra sparta pentru drumuri, sort 40-63 mm si sort 63-90 mm ( STAS 6400-84 , SR 667/2000 si SR 662/2002), 1.437 topentru executia lucrarii : , , Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DC 205 ( DJ 678 A ) Lacurile - Schitu Matei - Ciofrangeni, km 1+240-3+500, in com. Ciofrangeni, judetul Arges ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport si achizitionarea de : Piatra sparta pentru drumuri, sort 40-63 mm si sort 63-90 mm ( STAS 6400-84 , SR 667/2000 si SR 662/2002), 1.437 topentru executia lucrarii : , , Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DC 205 ( DJ 678 A ) Lacurile - Schitu Matei - Ciofrangeni, km 1+240-3+500, in com. Ciofrangeni, judetul Arges ?
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 648.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
= 1.200 lei- valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original .In aceste conditii, instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine acceptul bancii emitente de a se obliga fata de Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. sa plateasca o parte a garantiei de participare (asa cum este stabilita prin art. 278^1 din OUG nr. 76/2010 care modifica si completeaza OUG nr. 34/2006) la prima sa cerere scrisa, cu conditia, ca in cererea sa, autoritatea contractanta sa specifice ca suma datorata ei este din cauza existentei situatiei : ?b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de 666, 48 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.-Depunerea la caseria autoritatii contractante in numerar .- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta-Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.b) Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna exec. la 50 % va prezenta o decl. pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.c) Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratii privind eligibilitatea.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;
- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.? Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie .este exclus din procedura de atribuire?.? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.? Imputernicire legala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei-original. Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului -emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. . Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie conform cu originalul .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente. In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la anul 2011., Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica, Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011)., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloace de transport
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site www.e-licitatie.ro sau de la sediul autoritatii contractante .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 09:21