Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - TRANSPORT SPECIALIZAT DE MATERII EXPLOZIVE


Detaliu pentru invitatia numarul 344413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SA
Numar invitatie: 344413/28.03.2013
Denumire contract: TRANSPORT SPECIALIZAT DE MATERII EXPLOZIVE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA DE INCHIDERI MINE VALEA JIULUI SACod fiscal: RO30859649, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 0254506110, Fax: +40 0254506135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazu nr. 3 et. II, Petrosani, Romania, cod postal: 332014, telefon: +40 0254506110, fax: +40 0254506135, persoana de contact: DANA SIMONA MIREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Societatii Nationale de Inchideri Mine Valea Jiului SA din localitatea Petrosani, str. Mihai Viteazu nr. 3 et. II, , Romania, cod postal: 332014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRANSPORT SPECIALIZAT DE MATERII EXPLOZIVE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transport specializat de explozivi necesar deafasurarii activitatii minelor Petrila, Paroseni si Uricani
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este obligatorie.Valoarea garantiei de participare este: 983 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorModalitati de constituire (pentru garantii in valuta data echivalentei in lei: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)a) virament bancar, in contul nr. RO14RNCB0165130168580006 deschis la BCR Petrosani, confirmat de banca emitenta sau fila CEC ? confirmata de banca pana la data si ora deschiderii ofertelorb) instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.c) in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA (ptr. sume mai mici de 5000 lei). Se emite chitanta fiscala, care se va prezenta original/copie.pentru IMM-uri: pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare operator va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovadaconstituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in fisa de date, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prev. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu prev. art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt cf. Prevederilor art.90 (1) din HG 925/2006: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Nu se admit copii.b) in numerar, prin depunere la casieria SNIMVJ SA, daca garantia de buna executie este redusa ca valoare (sume mai mici de 5000 lei);c) retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 5 (3) din Ordinul ANRMAP 509/2011, documentele intocmite de ofertanti se vor prezenta in original, conform formularelor din SECTIUNEA MODELE DE FORMULARE1. Date generale ofertant - - se completeaza conform formular E1.12. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - secompleteaza conform formular E1.23. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular E1.3Nu se exclud ofertantii care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidate4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind. 1din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular E1.4declaratia se va prezenta atat de subcontractanti cat si de terti sustinatoriPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Dragoescu Petru2. Ing. Nicolescu Cristian3. Ec. Straut Delia4. Ing. Dragulescu Florica5. Ing. Abraham Beatrice6. Ing. Ghicajanu Nicolaie7. Ing. Popescu Alexandru8. Ing. Ibanescu Ion9. Ing. Mirea Dana10. Ec. Borca Simona11. Ing. Stancu Viorel12. Ing. Holingher Sorina13. Ing. Radescu Nicolae14. Ing. Sienerth Ion Valter15. Ing. Boteanu Daniel16. Ing. Bogdan Emil17. Jr. Colda VeronicaValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNIMVJ SA.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formular E1.56.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - se completeaza conform formular E1.6 In conformitate cu prevederile art. 5 (1) din Ordinul ANRMAP 509/2011, depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din certificat trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificat.2. Licenta de transport a operatorului economic - - document eliberat conform OG 27/2011, prin care se dobandeste calitatea de operator de transport rutier.In cazul in care documentul (licenta de transport) este la ARR pentru viza anuala sau pentru eliberare licente, se accepta un document de confirmare de la ARR.3. Autorizatie ADR pentru transport materii explozive a operatorului economic - - oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Ultimul bilant contabil vizat de Directia Generala a Finantelor sau alte documente edificatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cuprinzand subcontractantii ? daca este cazul, 2. Acord de asociere ? in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna., 3. declaratie pe proprie raspundere, in care ofertantul va mentiona ca, in cazul in care va fi declarat castigator, se obliga sa obtina Copie conforma a licentei de transport pentru autovehiculul implicat in realizarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer