Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - transport specialzat de pasageri,, Curse speciale de transport pentru persoane lipsite de libertate(regim semideschis) ? din Penitenciarul Barcea Mare, care presteaza munca in folosul beneficiarului??


Detaliu pentru invitatia numarul 340426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL VETEL
Numar invitatie: 340426/04.12.2012
Denumire contract: transport specialzat de pasageri, ,Curse speciale de transport pentru persoane lipsite de libertate(regim semideschis) ? din Penitenciarul Barcea Mare, care presteaza munca in folosul beneficiarului??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL VETELCod fiscal: 4374105, Adresa: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Vetel, Telefon: 0254/237733, Fax: 0254/237847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Vetel, Romania, cod postal: 337525, telefon: +40 0254/237733, fax: +40 0254/237847, persoana de contact: Hentiu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mihai Eminescu, nr. 256, Vetel, jud. Hunedoara, Romania, cod postal: 337525
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: transport specialzat de pasageri, ,Curse speciale de transport pentru persoane lipsite de libertate(regim semideschis) ? din Penitenciarul Barcea Mare, care presteaza munca in folosul beneficiarului??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: transport pentru persoane lipsite de libertate(regim semideschis) ? din Penitenciarul Barcea Mare, care presteaza munca in folosul beneficiaruluitransport pompieri voluntari
II.1.6) CPV: 60130000-8 - Servicii de transport rutier specializat de pasageri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP: 1.000 lei. Perioada de valabilitate GP: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. GP se constituie conform prevederilor art. 86 alin. 1, 2, 3 din HGR nr. 925/2006. Cont AC RO13TREZ3665006XXX000121, Deschis la Trezoreria Municipiului Deva., CUI 4374105, beneficiar COMUNA VETEL. GP va fi depusa pana la data si ora limitat de deschidere a ofertelor. Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. AC are dreptul de a retine GP in conditiile prevazute la art 87 din HGR nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original, 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006- in original, 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr. 34/2006- in original, 5.Certificat de participare cu oferta independenta ?in original, 6. Certificate fiscale care sa evidentieze situatia datoriilor, in luna anterioara depunerii ofertelor, la bugetul de stat si catre bugetul local, pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului. Certificatele fiscale solicitate se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Nota: Declaratiile si certificatele fiscale se vor depune de catre fiecare asociat in cazul unei asocieri. Tertul sustinator daca este cazul, vaprezenta declaratii privind neancadrarea in prevederile art. 69 ind.1, art.180 si art.181 lit.a), c1 si ddin OUG. nr. 34/2006. Persoane cu functii de deciziein ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Hentiu Ioan- primar, Cancelare Ioan- viceprimar, Nojogan Liliana Maria- contabil sef, Tat Maria ?secretar, Zasloti Aurelian Dorel- consilier juridic, ConstantinescuLuciana Sibiana- inspector, Avramescu Nicolae Paul, Barna GheorgheDorin, Belea Mircia Aurel, Cizmas Eugenia, Gaspar Francisc Octavian, Josan Viorel, Oncos Olivia, Podelean Cornel, Popa Petru, Serban Dorin.OBS. Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse.Incadrarea oricarui ofertant, asociat, subcontractant sau tert sustinator in prevederile art.69 ind.1, art. 180, 181 din OUG nr. 34/2006duce la excluderea ofertei respective din procedura. Certificat constatator emis de O.R.C., in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Documentele trebuie sa valabile(actuale) la data depunerii ofertelor si ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespundeobiectului procedurii sau in obiectele de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati ce corespund obiectului procedurii;Informatiiminimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare), obiectulprincipal si obiectele secundare de activitate, sucursalele, reprezentantii legali, - existenta de mentiuni referitoare la declansarea proceduriide reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr.31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceste cerinte. Licenta de transport personae. copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale dintara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate, valabile(actuale) la data limitade depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri- globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 60.000 lei.-Fisa de informatii generale.-Bilanturile contabile pentru anii respectivivizate si inregistrate la organele competente.Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM, care indeplinesc prevederilelegislatiei in vigoare, beneficiaza de reducere de 50%, legata de cifra deafaceri(se vor depune documente doveditoare)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii + Anexa : Microbuz transport persoane 8 + 1 locuri( 1 bucata), autoutilitara transport personae si marfa ? 5 + 1 locuri (1 bucata)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer