Achizitie publica - Transportul elevilor Scolii Gimnaziale nr. 1 Cernica
Detaliu pentru invitatia numarul 345324
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345324/15.04.2013
Denumire contract: Transportul elevilor Scolii Gimnaziale nr. 1 Cernica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNICACod fiscal: 4420740, Adresa: COMUNA CERNICA, Cernica, Telefon: 0212555508/0213695308, Fax: 0212555508/0213695308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNICA, Cernica, Romania, cod postal: 077035, telefon: +40 212555508, fax: +40 212555508, persoana de contact: Primaria Comunei Cernica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cernica, str. Traian 10, comuna Cernica, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Transportul elevilor Scolii Gimnaziale nr. 1 Cernica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transportul elevilor Scolii Gimnaziale nr. 1 Cernica pe ruta Primaria comunei Cernica ? Scoala Gimnaziala nr. 1 sat Balaceanca ? Primaria Comunei Cernica
II.1.6) CPV: 60112000-6 - Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 2.205, 00 lei. GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.GP poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va accepta orice model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO75TREZ42121050250XXXXX al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Ilfov.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMMconform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 1.102, 50 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA si va fi constituita conform prevederilor Art.90 din H.G. 925/2006 actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea (privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta). Se va completa pe modelul formularului nr. 3 anexat. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizataNOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Se va completa pe modelul formularului anexat. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul nr. 4 solicitat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va completa pe modelul formularului nr. 5 anexat. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa pe modelul formularului nr. 6 anexat. Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa pe modelul formularului nr. 7 anexat.In cadrul autoritatii contractante detin functii de decizie urmatoarele persoane: Primar - Gelu Apostol, Viceprimar - Vasile Florin, Secretar - Smoaca Karla Vali, Consilier - Dragnea Stefan, Consilier - Gheorghe Victor, Consilier - Serban Vasile, Consilier - Tudor Eugenia, Consilier - Vasile Constantin, Consilier - Branzaru Tudor, Consilier - Nica Marian, Consilier - Nita Zaharia Alexandru, Consilier - Voicu Ion, Consilier - Grigore Florin, Consilier - Ionita Mihai, Consilier - Musat Eugenia, Consilier - Tache Vasile, Consilier - Stanciu Viorel, Consilier - Ion Niculae, Consilier - Nita Florin, Responsabil Achizitii Publice ? Stoinea Andra Ioana, Alte documente: Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalentCertificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectelor contractului care urmeaza sa fie atribuit, informatii care trebuie sa fie obligatoriu reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest CertificatConstatator din care sa reiasa obiectul de activitate pentru partea din contract pe care o realizeaza.Vor fi descalificatiofertantii care omit sa prezinte Certificatul.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 2 Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizatm.2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotita de traducerea legalizata a documentului in limba romana, efectuata in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3 Licenta/Certificatul de transport persoane sau echivalentemis(a)de catre Autoritatea Rutiera Romana in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile (in forma prescurtata) pe ultimii trei ani financiari incheiati vizate si inregistrate de organele competente. Pentru anul 2012 nu este obligatorie inregistrarea bilantului. Se pot prezenta orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. In cazul in care legislatia tarii in care este stabilit ofertantul nu prevede publicarea acestor bilanturi, operatorul economic poate prezenta alte documente edificatoare in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Valorile CA vor fi exprimate in lei si euro, la cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR respectiv: pt. 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 2099 lei, pt.2011- 4, 2379, pt. 2012 ? 4.4560. Pentru alte monede decat euro, valorile CA se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Informatii privind asocierea: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor., Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii de transport persoane prestate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract, a unei experiente similare in servicii de transport persoane in valoare de minim60.000, 00 lei exclusiv TVA.Pentru dovedirea indeplinirii experientei similare solicitate se vaprezenta obligatoriu cel putin 1 document (contract/ parti relevante ale contractului /proces verbal de receptie, etc) prin care sa se confirme indeplinirea cerintei.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea indeplinirii cerintei privind experienta similara se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata, Cerinta nr. 3Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Declaratia va fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata sistampilata de catre ofertanti. Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4
Pentru dovedirea capacitatii reale de prestare a serviciilor de transport persoane, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, zilnic pe toata durata contractului, un numar de minim 3 (trei) soferi posesori de permis de conducere in categoria impusa de catre legiuitor, pentru transportul elevilor pe toata durata contractului.Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu inscrisuri prezentate in fotocopii lizibile semnate si stampilate ?conform cuoriginalul? (carnet de conducere, atestate/ certificate/ autorizatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, contracte demunca/contracte de colaborare/ contracte de prestari servicii/angajament de participare, si prin CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte din cele minim 3 (trei) solicitate mai sus precumsi declaratii de disponibilitate pentru toti cei care nu sunt salariati proprii (prezentate in original).
Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin.(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 5Lista principalelor autovehiculelor de transport persoane pe care operatorul economic le va folosi in derularea contractului.Pentru a ne asigura ca operatorii economici au capacitatea reala de a presta serviciile, acestia trebuie sa faca dovada ca au disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie) cel putin 3 (trei) autovehicule tip autocar de transport persoane, care sa fie obligatoriu clasificate de catre de catre Comisia de Clasificare a Registrului Auto Roman RA in Categoria I.
Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face numai prin inscrisuri care sa confirme, in mod cumulativ, urmatoarele aspecte:
- detinerea celor 3 autovehicule tip autocar (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie)
-taloanele auto care sa ateste obligatoriu ca auITP in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor
-Cartile de Identitate ale celor 3 autovehicule tip autocare
-Certificatele de clasificare (obligatoriu in Categoria I) in termen de valabilitate, emise de catre Comisia de Clasificare a Registrului Auto Roman RA pentru cele 3 autovehicule tip autocar, prezentate in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.
Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art.11 alin.(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata, Cerinta nr. 6
Informatii privind subcontractantii
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.
Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.
In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.
Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii:
- fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;
- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.
La incheierea Contractului de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nutrebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Se accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin.(4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 7Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitateatehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul prestariiserviciilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de managementCertificatul trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.ATENTIE: Conform art. 193 din OUG 34/2006 actualizata, pentru ofertantii care nu au obtinut certificatul privind managementul sistemuluicalitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, autoritatea contractanta va accepta alte inscrisuri care dovedesc ca operatorii economici respectivi au finalizat auditul privindmanagementul calitatii si din ele reiese ca acestiavor primi certificareaSe accepta completarea ulterioara doar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG925/2006 actualizata, Informatii privind Asocierea: In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere care sa descrie sarcinile care revin fiecarei parti si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru partile de contract pe care le executa fiecare. In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa ofertacomuna, alte documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 12:33