Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Tratament apa racire din sistemele de racire cu circuit deschis ale agregatelor de comprimare gaze


Detaliu pentru invitatia numarul 341326
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 341326/21.12.2012
Denumire contract: Tratament apa racire din sistemele de racire cu circuit deschis ale agregatelor de comprimare gaze
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tratament apa racire din sistemele de racire cu circuit deschis ale agregatelor de comprimare gaze
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Tratament apa racire din sistemele de racire cu circuit deschis ale agregatelor de comprimare gaze.
II.1.6) CPV: 65123000-3 - Servicii de dedurizare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.200 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Aceasta garantie este valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si(6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare- RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania;RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata.Cuantumul acestei retineri este de 4.300 lei.
Garantie de buna executie
a).Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de prestari de servicii.b)GBE de buna executie a contractului de prestari de servicii se constituie conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 ? forma la zi -se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) din HG 925/2006 - actualizata, se aplica in mod corespunzator. Daca partile convin GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 (Formular 1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif. ulterioare (Formular 1C)-persoanele cu drept de decizie in cadrul acestei achizitii sunt: dl.Corin Emil Cindrea-director general SNGN ROMGAZ MEDIASdl.Gheorghe Dimbean-director departament economic SNGN ROMGAZ MEDIASdl.Pantelimon Avram?director SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Muresdna.Caraivan Viorica?director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Muresdl.Claudiu Ilinca?consilier juruidic SNGN Romgaz SA Sucursala Targu-Muresdl.Victor Banu-presedinte comisie evaluaredl.Ovidiu Ciurca?membru comisiedna.Camelia Pop?membru comisiedl.Dorin Flamand-membru comisiedl.Lucian Moraru-membru comisiedl.Mircea Boila-membru comisiedna.Maria Zehan-membru comisiedl.Calin Baraian?membru comisiedl.Marius Moldovan?membru comisie.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane fizice /juridice romane -Certificat constator emis de ONRC (in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta obligatoriu ultimul bilant contabil la data 31.12.2011 vizat si inregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Valoarea informationala a bilantului contabil consta in faptul ca acesta ofera informatii si date ce permit calculul unor indicatori economici utilizati in analiza echilibrului economico financiar al unei societati comerciale., Media cifrei de afaceri globale.Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3(trei) ani.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Op. economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 260.000 lei., Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara.Valoarea solicitata pentru experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare decat 65.000 lei, obtinuta dintr-o singura prestare de servicii.AC solicita ofertantilor prezentarea de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii prestate care indica beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii prestate.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora;c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Certificat ISO 14001:2004 -certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului.Ofertantii trebuie sa fie certificati ISO avand in vedere faptul ca la tratamentul apei de racire se lucreaza cu substante chimice periculoase.Documentul a fost solicitat de AC in vederea demonstrarii capacitatii operatorilor economici de a asigura in mod constant protectia mediului, precum si faptul ca acestia respecta standardele in vigoare referitoare la protectia mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP in sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 14:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer