Achizitie publica - TRATAMENTE BITUMINOASE PE DRUMURILE JUDETENE DJ 118, DJ 118A, DJ 156G, , DJ 159, DJ 252, DJ 252C JUD. BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 326061
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326061/09.05.2012
Denumire contract: TRATAMENTE BITUMINOASEPE DRUMURILE JUDETENEDJ 118, DJ 118A, DJ 156G, , DJ 159, DJ 252, DJ 252C JUD. BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAUCod fiscal: 14503401, Adresa: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Telefon: 0234588337, Fax: 0234588337
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau, Romania, cod postal: 600238, telefon: +4 0234588337, fax: +4 0234588337, persoana de contact: LENUTA ARDELEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI, STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: TRATAMENTE BITUMINOASEPE DRUMURILE JUDETENEDJ 118, DJ 118A, DJ 156G, , DJ 159, DJ 252, DJ 252C JUD. BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE PLOMBARI, AMENAJARE ACOSTAMENTESI TRATAMENTE BITUMINOASE
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 648, 237.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 56000lei. Garantia de participare se constituie conform H.G. 925/2006 art. 86 .Garantia de participare va fi depusa in contulSERVICIULUI PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURIBACAU (cod fiscal14503401.)cont RO39TREZ0615006XXX000230, Trezoreria Bacau.In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1, alin (1), lit c)din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 8124.82 lei. Garantia de participare se va restitui conf. HG925/2006, art 88.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei( 90 zile). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului fara TVA, si se va constiuiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . Contractantul are obligatiade a deschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in termen de 10 zile de la data semnarii contractului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art 180 din OUG 34/2006- Se va prezentaFormularul nr. 1 din sectiunea formularesemnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formular nr. 1 -din Capitolul"Formulare"al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 1A din Capitolul?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.In cazul unei asocieri, se va prezenta documentul pentru fiecare dintre membrii asocierii.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.NOTA: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1A din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formularul nr 2 din sectiunea formulare-Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''- formularul nr 1B din sectiunea formulare -conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 1B, din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". In cazul asocierii, documentul va fiprezentatde fiecare membru al asocierii.-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- formularul nr 1C din sectiunea formulare(Persoanele responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt- director Valentin Palea, sef serv achizitii Patrichi Petru, contabil sef Daiana Ardeleanu, sef serviciu Panican Doru, insp. Asofiei Costel, insp. Morariu Vasile, insp. Deaconu MarianPersoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire)-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de statinclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Ofertantul va prezenta: -Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de taxe si impozite catre bugetul local (Consiliul local), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul).Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiileautorizate ale tarii de origine( certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa justifice faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original, copieegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original, copieegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducere autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentelementionatepentru fiecare dintre membrii asocierii.Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitariiobligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaCerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestoraATENTIE!Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul"Formulare" al Documentatiei de Atribuire). -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca are in obiectul de activitate executia de lucrari solicitate in prezentul contract.Certificatul se va prezenta in original / copie legalizata sau copie lizibila , , conform cu originalul'' eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.In cazul unei asocieri, certificatul constatator se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1: Media cifrei de afaceri globale a operatorului economic pe ultimii 3 anitrebuie sa fie in valoare de minim 10.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani( se considera 5 ani pana la data depunerii ofertelor) cel mult douacontracte de executie lucrari similare celor din documentatia tehnica atasata, respectiv lucrari de tratamente bituminoase duble in valoare totala de minim 5.000.000 lei fara TVA., Cerinta 2- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari .Ofertantultreb sa dov ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urmat. utilaje, instalatii, echipamente tehnice min neces pt derularea contractului: - 6 bucautobasculante- 3 buccilindri compactori- 2 buc autogreder- 1 buc freza asfalt- 2 buc incarcatoare frontale- 1buc autogudronator- 1 buc statie mixturi asfaltice- 1 buc statie sortare-1 bucraspanditor de criblura- laborator propriu sau contract prestari servicii pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate .( laborator autorizat gr.II pentru mixturi asfaltice, Cerinta nr 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 4Informatii referitoare la conducerea tehnica propusa pentru executia lucrarii , persoanele responsabile cu executia lucrarilor si personalul muncitor de specialitate, Cerinta 5. Responsabil tehnic cu executia si Persoana responsabila cu Asigurarea Calitatii, Cerinta nr 6: Sustinere terti - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, Cerinta nr. 7: Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Cerinta nr 8: Informatii privind subcontractantiiATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti Cerinta nr. 1Certificat de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie ., Cerinta nr 2.Certificat de conformitate a implementarii standardelor de protectie a mediuluiconform ISO 14001sau echivalente, in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de executie(zile)
40
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 11:54