Achizitie publica - Tratamente bituminoase pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 328486
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328486/01.06.2012
Denumire contract: Tratamente bituminoase pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, jud. Bistrita Nasaud, Romania, cod postal: 420080, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Tratamente bituminoase pe drumurile judetene din judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de tratamente bituminoase
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 798, 795 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 10.000 lei. Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166 Cod fiscal 4347550 Nota Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de4.578, 79 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA Garantia de buna executie se poate constituii astfel :1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Presedinte- Rusu Mihai Liviu, Vicepresedinte - Luca Iancu Mihai , Vicepresedinte- Bumbu Mihai, Administrator public-Negruseri Vasile, Tinis Viorel ? director ec., Redl Iosif ? secretarul judetului , Bodnariu Simona ? director exec. Ortan Alexandru ? sef serviciu drumuri judetene , Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta, Mora Csaba ? consilieri Compartiment achizitii publice , - Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele .-Nota : Pentru persoane juridice straine: ?Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care estestabilit ofertantul. Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte : -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatiiDocumentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri Ofertantultrebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 1.200.000 leiPentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principale lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul va face dovada executarii in ultimii 5 ani , de lucrari similare , duse la bun sfarsit cu o valoare egala sau mai mare decat 750.000 lei . Ofertantul va prezenta in demonstrarea experientei similare cel putin un contract . Prin formularea lucrari ? duse la bun sfarsit ? se intelege: -lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Fisa privind experienta similara Orice fisa privind experienta similara care prezinta un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de : - copie dupa parti relevante din contractul de executie - proces verbal de receptie eliberat de catre beneficiar -recomandare/ document constatator emis de beneficiarul lucrarii ., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiNota : Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere, sau orice alte forme de punere la dispozitie, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-Asigurarea unui responsabil tehnic cu executia , care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei- Asigurarea unui responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatiiAcord de asociere Nota Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte, 1 Atestarea conformitatii produsului in conformitate cu HG 622/ 2004 2. Laboratoare autorizate cu grad corespunzator lucrarilor conform HG 808/ 2005 si HG 766/ 1997 : - in situatia in care operatorul economic detine laborator propriu de incercari acesta trebuie sa aiba minim gradul III pentru profilele de incercari necesare obiectivului - in situatia in care operatorul economic are Contract de prestari servicii cu un alt operator economic pentru laborator autorizat acesta trebuie sa aibe minim gradul II. - operatorul economic poate detine si laborator acreditat RENAR. 3 Informatii privind protectia mediului Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contractNota Certificatul de mai sus va fi prezentat de fiecare asociat si trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertei. Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 08:35